Diskuze o čemkoli.
27 čer 2011, 23:52
a) bud to malo klopim, nebo nevim, v zivote jsem nesktrnul stojanem o zem.
b) misto pro spolujezde na PCX moc neni, to bez diskuse. Na vylet do 50 km pohoda, pak uz nic moc.
c) zavirani kufru je fakt celkove odflaknuty, vcetne pantu, lec trocha praxe a pohoda
d) ulomeny hlavni stojan - WTF?
Mimochodem recenze mi pripomina kvalitou auto-moto tisku v CR. Nekdo dostal na pulden motorku..peklo. Alespon ze dotycny umi fotit, a to ze celkem slusne.
28 čer 2011, 00:09
Jedna recenze a taková odezva
Co víc si vlastně přát ...
Sectoid: PCX bylo na test zapůjčeno dlouhodobě (fakt peklo
) sám jsem měl scoot půjčený na cca 2 dny a Jim na to měl minimálně stejně tak
. takže .... testovat něco na půl dne ? To fakt nejde .....
Jediné co vlastně můžu je zkopírovat část Jimova příspěvku: "Všeobecně bych rád řekl, že netestujeme motorky proto, abychom je vychválili až do nebes. Od toho si stačí vzít reklamní prospekt od výrobce, tam se to superlativy jenom hemží
Testujeme proto, abychom zjistili, zda je motorka/skútr opravdu tak dobrá, jak se tím výrobce pyšní a abychom našli nejen ty dobré momenty, ale také upozornili na to, co nám přijde divné, co nefunguje úplně tak jak by mělo a nabídli čtenáři nějaký střízlivý pohled"
To, že o PCX je stále obrovský zájem hovoří i fakt, že další dodávka tohoto skútru, která je plánována cca na srpen je již z větší míry rozebrána!
28 čer 2011, 07:27
Asi to fakt málo klopíš..... mě to dělalo v každé ostřejší zatáčce, svižným projetím kruháče.... nejsu jedinej, komu se to podařilo... Nejhezči to je při nočních projížďkách, když litají od stojanu jiskry.....
Jinak stojan je tam fakt uchycenej jenom na hřídeli, která drží ve dvou malejch okách (fakt mizerný uchycení), kdo pcx máte, stačí se ohnout a podívat se (já sem při pohledu na uchycení jen zakroutil hlavou....
28 čer 2011, 08:19
Dneska to vyfotím mobilem, ale večer du kalit, tak se to tady objeví až zíta večer....
28 čer 2011, 09:10
mohl by mi prosim nekdo rict zdali je to strikacka a nebo karburator?
z recenze jsem pochopil, ze je to strikacka "s mými 65 kilogramy si elektronicky vstřikovaný jednoválec s výkonem 8,33 kw (11,3 k) starosti rozhodně nedělá", ale nekde jsem slysel, ze tomu tak neni a v oficialnich materialech hondy to nikde nevidim...
28 čer 2011, 10:19
"Zcela nový, úsporný motor o objemu 125ccm se vstřikováním paliva s automatickým vypínáním při zastavení skútru - tento systém je možné libovolně zapnout či vypnout" - viz:
http://moto.honda.cz/motocykly/scooter/pcx/zakladni-informace.html
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 dub 2013, 04:21, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
28 čer 2011, 10:31
ok diky asi jsem to prehledl - jsem si prolistoval celej manual a nikde jsem to nevidel
no libi se mi, jestli schvalej tech 125ccm na B tak ho asi poridim - doufam, ze do ty doby posilej ten stojan
28 čer 2011, 23:13
Přátelé, zájemci o sraz, prosím jukněte na
viewtopic.php?f=68&t=5958je potřeba to už nějak rozseknout.
Díky
30 čer 2011, 13:09
Vážení, dneska jsem si na vlastní kůži zažil, jaké to je spadnout ze skůtru. Jel jsem pomalu, cca 45 km/h v Praze po rovince. Auto přede mnou trochu zpomalilo, já jsem lehce ťuknul na brzdy a najednou jsem jel po boku (respektive kutálel se). Naštěstí jsem do ničeho nenarazil, akorát jsem se několikrát převrátil. Jenom jsem si při tom říkal, že jsem zvědav, o co se zastavím. Naštěstí jsem dokázal vstát, sebral skůtr a odtlačil za křižovatku. Potom jsem se podíval na silnici a spatřil v mém pruhu o délce cca 400 m dlouhou metr širokou olejovou skvrnu. Chlápek, co jel přede mnou, ochotně zastavil, zeptal se na mé zdraví a hned zavolal hasiče, aby ten mastný pás zasypali. Když jsme si na silnici stoupli, tak jsme na tom klouzali snad jak po ledě.
Skůtr to odnesl levým bokem (odřený). Domů jsem s ním dojel, ale od předního kola slyším, jako by o něco trochu drhlo. Brzdí přitom normálně. Na příští týden jsem se radší objednal na prohlídku stroje.
Chtěl jsem se vás zeptat, jestli náhodou nevíte, na koho se obrátit jako na viníka? Přivolaná nehodovka řekla, že jde pravděpodobně o nezaviněnou DN a pachatel (ten, komu tekl olej) je neznámý.
PS: zlatá helma a motorkářská bunda. Nechápu lidi, co jezdí jen v bermudech a tričku, i tak jsem dost odřený.
30 čer 2011, 14:30
Ty brďo, tak hlavně že jsi celej. Ještě hoď info kde to bylo jestli to není tajný. Tak doufám že na jednu stopu nezanevřeš.
Krma píše:Denis14 píše:No to by mě právě také zajímalo, uvidím co zjistí Alpako. Napišu taky do Hondy, uvidíme co odpoví. Myslela jsem, že půjdu až v 8tis, tak uvidím. Dám vědět.
Myslím, že je to v servisce myšleno tak, že další prohlídka je po 8tis, nebo po 12 měsících, ale
ne od prodeje, ale od poslední servisní prohlídky....
Je to přesně tak, ty měsíce jsou mezi jednotlivými prohlídkami a je to ligické, to jen já se v tom trochu ztratil.
30 čer 2011, 15:51
Myslím, že na skůtr nezanevřu, ale budu asi tak milionkrát opatrnejší. Mastný pás se táhl cca od křižovatky ulic Ochozská/Starokolínská směrem do centra, kde Starokolínská podle mapy navazuje na Českobrodskou (jde tedy o úsek na konci Újezda nad Lesy směrem na Běchovice). Úsek opravdu cca 400 m, dál za mírný horizont k Lukoilu jsem nedohlédl. Hasiči to zasypávali min. 15 minut.
PS: tělo už přichází k sobě a jsem rád, že se vůbec hýbu, i když blbě. Snad to rozchodím. Časem sem přihodím foto s poškozením.
30 čer 2011, 17:56
Alpako: Jojo přesně, napsali mně včera z Hondy. Další prohlídka bude v osmi tis.
Bago77:S tou olejovou skvrnou je to dost síla, takévé auta by neměli vůbec projít STK. Fakt šílený jedeš takle klidně a najednou se kutáliš. Nejhorší, že si na nikom nic nevemeš a opravu zatáhneš ze svého. Hlavně, že jsi celý.
30 čer 2011, 20:57
JJ, taky mě napadlo, co to bylo asi za vrak, ze kterýho ch..je olej. Za týden jdu na nehodovku sepsat výpověď, tak jsem zvědav, jestli z kamery něco zjistí. Vím, že jedna je cca 500 m před místem nehody. Přede mnou se hlídka spojovala s operačním právě kvůli záznamu z kamery, ale prý zatím nic.
01 črc 2011, 17:20
chtel bych se jeste zeptat - vejde se pod sedlo integralka?