Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX

25 čer 2011, 00:26

První serviska je v 1000 km, ve 4tis. je druhá a co mi na tom dělali to nevím, neboť jsem u toho nebyl, ale doufám že vše co je napsáno v manuálu. :mrgreen:
Mimochodem koukám do manuálu a vidím, že bych měl asi vyrazit na 3. servisku, protože se tady píše, že 3. servisní prohlídka se provádí v 8tis. km nebo po 12měsících, podle toho co nastane dříve a já mám právě dnes PCXko 12měsíců, takže asi napíšu do Hondy jestli tam mám přijet abych něco neprošvihnul. :(
.

Re: Honda PCX

25 čer 2011, 12:51

Alpako: to jsi mně docela zaskoučil, já jsem měla roční výročí včera 24.6., ve 4000 tis jsem byla někdy v dubnu. Tak by mně docela zajímalo jestli se mám taky objednat, teďka mám cca 6000 tis. Dej vědět co Ti odpoví. Díky

Re: Honda PCX

25 čer 2011, 13:55

a ked ešte nemám 4000km, tak musím ísť na tú 3. ? ked som nemal ešte 2.?

Re: Honda PCX

25 čer 2011, 14:17

No to by mě právě také zajímalo, uvidím co zjistí Alpako. Napišu taky do Hondy, uvidíme co odpoví. Myslela jsem, že půjdu až v 8tis, tak uvidím. Dám vědět.

Re: Honda PCX

25 čer 2011, 15:14

Zdravim pánové majitelé pcxka , potřebuji poradit jak nejlépe na koupi nového skůtra,jsem z prahy,dižtak do pošty děkuji.

Re: Honda PCX

26 čer 2011, 22:17

http://www.skutrportal.cz/434-test-hond ... dochy.html :wink: :P

Re: Honda PCX

26 čer 2011, 22:50

krásná objektivní recenze, s ovládáním klaksonu a blinkrů naprostej souhlas (najednou je to na pcx obráceně, než na zbytku hond.... :evil: )

Re: Honda PCX

27 čer 2011, 11:17

Denis14 píše:No to by mě právě také zajímalo, uvidím co zjistí Alpako. Napišu taky do Hondy, uvidíme co odpoví. Myslela jsem, že půjdu až v 8tis, tak uvidím. Dám vědět.

Myslím, že je to v servisce myšleno tak, že další prohlídka je po 8tis, nebo po 12 měsících, ale ne od prodeje, ale od poslední servisní prohlídky....

Re: Honda PCX

27 čer 2011, 12:13

je to strikacka nebo karburator?

Re: Honda PCX

27 čer 2011, 12:52

wictor píše:http://www.skutrportal.cz/434-test-honda-pcx-designovka-pro-mladochy.html :wink: :P

Hezky napsané, jen nechápu pár věcí...
1. zavřít kufr mi ještě nikdy nedělalo problem... ?
2. ve dvou jezdím často (já 75 kg + 55 - 80 kg) a nikdy mi nepřišlo že by to bylo extrémně nepohodlné
3. Tlačítka klaksonu přehozeného s blinkry jsem si asi ani nevšiml :-) nicméně je to otázka cca 100 km aby si na to člověk zvykl
4. Kryt nádrže se opravdu neotevírá něják extra, ale otevření pouze pomocí prstů mi nedělá problém...
5. s čitelností desky jsem taky zatím problém neměl, spíš mi vadí, že se mi za dolní hranu krytu dostane občas nějáký ten lístek, jehličí a podobně a špatně se to vytahuje, případně se tam drží voda...

toť můj názor :-)

Re: Honda PCX

27 čer 2011, 17:03

Zcela s Tebou souhlasím B-eckham. Já jsem si na všechny ovladací prvky zvykla velmi rychle, stačí mrknout je to v poho. S otevíráním a zavíráním kufru žádný problém, stejně tak jako s nádrží. Posed používím trochu jiný než měl autor příspěvku, pěkně nožky natáhnout na šikmou pložku běhounu, něco jako na čopru, skůtr se pak také lépe ovládá při přejíždění pruhů a v zatačkách. Také už se mně podařilo párkrát někoho svést a vše ok, narážení do mé přilby nenastalo. Jinak jezdím převážně singl a doslova si libuji. Ta recenze byla celkem pozitivní, ale je na každém řidiči, jak to cití. Já za sebe dávám palec nahoru pro mého mazlíka :D :D

Re: Honda PCX

27 čer 2011, 18:20

Na ovládání se zvyknout určitě dá. Obvzlášť pokud je to první skútr, pak není co řešit a není to zvykání ale spíš učení. V tom problém nevidím. S čím souhlasit nemůžu je komfort pro spolujezdce. Kdo nesouhlasí: zkosili jste se svést na jiném skútru ideálně hodně podobném? honda PS, SH,beverly, sixteen apod.?

Pak určitě dáte za pravdu recenzentovi. doplním vlastní zkušenost. na PCX jsem ve dvou najel cca 100km. MB-PHA a zpět. cesta z MB zpět domů LBC 50km na hondě PS. A pro spolujezdce opravdu jiný komfort. Vždyť se stačí podívat na velikost sedla na šířku, plus počítám kufr na PCX který jsme měli. takže myslím, že porovnávatelné. Sedlo pro spolujezce je prostě menší. Nehledě na nutnost řidičova posezu zadkem víc dopředu.

Re: Honda PCX

27 čer 2011, 18:36

Promiň, ale musím nesouhlasit, já mám najeto přes 6000 km a nemám sebemenší problém s pohodlím a dojmem s jízdy. Kolegyně, které jsem vezla si rozhodně nestěžovali a naopak si to dost užili a to byli minimálně dvě, ale jak jsem psala jezdím především singl.

Kufr jsem, no to jsem sama jsem vyřešila doplněním boxíku, kde dám nejen výklopku, ale když potřebuji normalni nákup a pod sedlo se vleze deset litrů, ikdyž to trušku musíš přeskládat.

Já mám z PCXka ty nejlepší pocity. A není to první skút.

Re: Honda PCX

27 čer 2011, 22:07

Tom má skonkrétně s PSkem naprostou pravdu.... A jízda ve dvou není na pcx žádná paráda.... Narážení do přilby se stane každou chvilku, zejména, když skočí na semaforu oranžová a máte na tachecu 80 a spolujezdec není připravenej.... podle mě si při jízdě ve dvou nemůže člověk "lehnout" jak na -choopru.... Sedí v předu na řidítkách....ovládání blinkrů se posuzuje, že to je první honda, která to má opačně.... Když někdo jezdí 5 let třeba na Leadovi a pak sedne na pcx, může se z toho zbláznit... to mě věřte... Ale zvyknout se samozřejmě dá...

Jinak mám "neoficiální" info, že se třem majitelům PCX vylomil centrální stojan z úchytů na bloku motoru (jsou tam v krajích dva nálitky- oka, kterým prochází hřídel stojanu) vinou uživatele, údajně je to způsobeno tím, že si lidi nechají scoota na stojanu sednou si na něj a houpou se na něm, příp. sednou celou vahou a shodí ze stojanu,aby mohli jet.....

Já už ho naštěstí 500km nemám, štvalo mě věčný drhnutí stojanu o silnici při náklonu....

Re: Honda PCX

27 čer 2011, 22:42

B-eckham píše:
wictor píše:http://www.skutrportal.cz/434-test-honda-pcx-designovka-pro-mladochy.html :wink: :P


Hezky napsané, jen nechápu pár věcí...
1. zavřít kufr mi ještě nikdy nedělalo problem... ?
2. ve dvou jezdím často (já 75 kg + 55 - 80 kg) a nikdy mi nepřišlo že by to bylo extrémně nepohodlné
3. Tlačítka klaksonu přehozeného s blinkry jsem si asi ani nevšiml :-) nicméně je to otázka cca 100 km aby si na to člověk zvykl
4. Kryt nádrže se opravdu neotevírá něják extra, ale otevření pouze pomocí prstů mi nedělá problém...
5. s čitelností desky jsem taky zatím problém neměl, spíš mi vadí, že se mi za dolní hranu krytu dostane občas nějáký ten lístek, jehličí a podobně a špatně se to vytahuje, případně se tam drží voda...

toť můj názor :-)

Díky za kladný ohlas na test. Všeobecně bych rád řekl, že netestujeme motorky proto, abychom je vychválili až do nebes. Od toho si stačí vzít reklamní prospekt od výrobce, tam se to superlativy jenom hemží :) Testujeme proto, abychom zjistili, zda je motorka/skútr opravdu tak dobrá, jak se tím výrobce pyšní a abychom našli nejen ty dobré momenty, ale také upozornili na to, co nám přijde divné, co nefunguje úplně tak jak by mělo a nabídli čtenáři nějaký střízlivý pohled.

Teď se pokusím objasnit jednotlivé výše zmíněné body, na které poukazuješ...

1) Patrně je to o nějakém grifu, ale všeobecně očekávám, že když zavřu sedlo, že je zavřené, což se mi bohužel u testovaného modelu ne a ne podařit.
2) Z pohledu jezdce nemám s pohodlím problém, ale řeším to spíš z pohledu spolujezdce. Jako jezdec jsem si chrochtal blahem (až na to, že občas má člověk chuť si hodit nohy křížem, což se středovým tunelem moc nejde :) ), ale bylo mí líto spolujezdce. Beru to, že PCX je hlavně pro jednoho a v nouzi dva odveze taky, motor s tím nemá problém, ale spolujezdec si to zkrátka moc neužije.
3) Určitě souhlasím, že to je o zvyk. Když jsem PCX vracel, už mi to nepřišlo divné, ale... Hloupé bude, když to půjčíš kamarádovi, ten místo blinkru zatroubí a někdo ho sejme, protože neblikal... tam už to může být trošku problém, ne? Proto jsem se na to snažil upozornit. Ve finále to je stejný, jako když si k počítači koupíš novou klávesnici a někde máš Fn a pak CTRL a někde je to obráceně. V každém případě to trochu otravuje život a vzhledem k tomu, že přehození blinkrů a klaksonu není u japonců zrovna obvyklým tahem, přišlo mi dobré na to upozornit. Vy, co jí máte, víte, pro někoho jiného to může být novinka, zajímavost... neduh...
4) Tady je to hodně podobné jako s blinkry. Opět to beru tak, že u Hondy jsme zvyklí na nějakou kvalitu zpracování, proto jsem se na to snažil upozornit. Je možné, že to bude dělat 1 z 10 nebo to zpočátku dělá každá, dokud se mechanismus trochu neopotřebuje a pak to třeba zmizí. Ale osobně se mi příčí při každém tankování bojovat s víčkem :)
5) Ano, na tu vodu jsem upozorňoval a přijde mi to rovněž trochu nedomyšlené. Spíš to působí jako přístrojovka z auta, nicméně i za slunce dobře čitelná. S lístky či jehličím jsem neměl tu čest.
Odeslat odpověď