B-eckham píše:wictor píše:http://www.skutrportal.cz/434-test-honda-pcx-designovka-pro-mladochy.html
Hezky napsané, jen nechápu pár věcí...
1. zavřít kufr mi ještě nikdy nedělalo problem... ?
2. ve dvou jezdím často (já 75 kg + 55 - 80 kg) a nikdy mi nepřišlo že by to bylo extrémně nepohodlné
3. Tlačítka klaksonu přehozeného s blinkry jsem si asi ani nevšiml
nicméně je to otázka cca 100 km aby si na to člověk zvykl
4. Kryt nádrže se opravdu neotevírá něják extra, ale otevření pouze pomocí prstů mi nedělá problém...
5. s čitelností desky jsem taky zatím problém neměl, spíš mi vadí, že se mi za dolní hranu krytu dostane občas nějáký ten lístek, jehličí a podobně a špatně se to vytahuje, případně se tam drží voda...
toť můj názor
Díky za kladný ohlas na test. Všeobecně bych rád řekl, že netestujeme motorky proto, abychom je vychválili až do nebes. Od toho si stačí vzít reklamní prospekt od výrobce, tam se to superlativy jenom hemží
Testujeme proto, abychom zjistili, zda je motorka/skútr opravdu tak dobrá, jak se tím výrobce pyšní a abychom našli nejen ty dobré momenty, ale také upozornili na to, co nám přijde divné, co nefunguje úplně tak jak by mělo a nabídli čtenáři nějaký střízlivý pohled.
Teď se pokusím objasnit jednotlivé výše zmíněné body, na které poukazuješ...
1) Patrně je to o nějakém grifu, ale všeobecně očekávám, že když zavřu sedlo, že je zavřené, což se mi bohužel u testovaného modelu ne a ne podařit.
2) Z pohledu jezdce nemám s pohodlím problém, ale řeším to spíš z pohledu spolujezdce. Jako jezdec jsem si chrochtal blahem (až na to, že občas má člověk chuť si hodit nohy křížem, což se středovým tunelem moc nejde
), ale bylo mí líto spolujezdce. Beru to, že PCX je hlavně pro jednoho a v nouzi dva odveze taky, motor s tím nemá problém, ale spolujezdec si to zkrátka moc neužije.
3) Určitě souhlasím, že to je o zvyk. Když jsem PCX vracel, už mi to nepřišlo divné, ale... Hloupé bude, když to půjčíš kamarádovi, ten místo blinkru zatroubí a někdo ho sejme, protože neblikal... tam už to může být trošku problém, ne? Proto jsem se na to snažil upozornit. Ve finále to je stejný, jako když si k počítači koupíš novou klávesnici a někde máš Fn a pak CTRL a někde je to obráceně. V každém případě to trochu otravuje život a vzhledem k tomu, že přehození blinkrů a klaksonu není u japonců zrovna obvyklým tahem, přišlo mi dobré na to upozornit. Vy, co jí máte, víte, pro někoho jiného to může být novinka, zajímavost... neduh...
4) Tady je to hodně podobné jako s blinkry. Opět to beru tak, že u Hondy jsme zvyklí na nějakou kvalitu zpracování, proto jsem se na to snažil upozornit. Je možné, že to bude dělat 1 z 10 nebo to zpočátku dělá každá, dokud se mechanismus trochu neopotřebuje a pak to třeba zmizí. Ale osobně se mi příčí při každém tankování bojovat s víčkem
5) Ano, na tu vodu jsem upozorňoval a přijde mi to rovněž trochu nedomyšlené. Spíš to působí jako přístrojovka z auta, nicméně i za slunce dobře čitelná. S lístky či jehličím jsem neměl tu čest.