Diskuze o čemkoli.
29 kvě 2011, 19:11
Taaak jsem zase dneska lital a super jen mam ponekud obdouseny hlavni stojanek, tak nevim zda jsem takove prase nebo je to tak lehce dosahnutelne
ze to drhne.
Jinak dnes vylet s kamaadem co ma Honda Dylan125 a na rozjezdy a dokud moto zrychluje je PCX jasne lepsi a rychlejsi ale na max je Dylan tak o 3km rychlejsi a v maximalni tachometrove rychlosti na PCX 110 me na Dylanovi pomalu predjede.
29 kvě 2011, 19:38
jj, centrální stojan je moc nízko, už sem přemýšlel nad demontáží... Když jezdíme s kamošem v noci po městě, pěkně to svítí od těch jisker....
29 kvě 2011, 19:41
To bych asi nedělala, ne vždycky můžeš stát na boční nožce? Co například při tankování, jak docílíš rovné hladiny a plné nádrže?
29 kvě 2011, 21:05
No taky jsem premyslel nad demontazi, ale je fakt ze ho celkem pouzivam. I v garazi ho na nej stavim
.
Jediny co mi vadi ze se obavam aby se mi to pri naklonu na ten stojan nepostavilo a neodporoucel jsem se nekamsi.
Totoz to same se mi stalo na fichtlovi 2x pokazde na jinou stanu. Pri velkem naklonu se to na nej postavilo a uz jsem ficel po silnici
Kamarad ho na Dylanovi odmontoval protoze mu to drhlo snad jeste vice nez me.
29 kvě 2011, 21:38
Zdravím všechny, tak dneska jsem na svém PCXku (najeto 1300) poprvé zaregistroval ten nepříjemný kovový zvuk co se tady probíral výše. Jelikož prodávám a opravuji Čínu kde je to běžná věc, tak na vysvětlení. V otáčkách těsně před rozepnutím drnčí pakny v odstředivé spojce na převodovce zadního kola. Je to nepříjemné, ale není to závada. Pokud zákazník přijde slušně, rozeberu a udělám na paknách náběhy, cca 5tisíc km klid. U hulvátů neřešim, protože mi to nikdo nezaplatí. Na svym PCXku, pokud se to nebude zhoršovat, neřešim. Pro upřesnění, když se to ozve, stačí přibrzdit zadkem a je klid. Mějte se....
29 kvě 2011, 21:43
já to na centrál moc nedávám, jenom při tankování, nebo na měkkčím povrchu. Samozřejmě až se odhodlám ho odmontovat, budu ho postrádat... ono bude stačit, až budeš klopit nějakou zatáčku a chytneš díru, nebo bouli a budeš v pr..... nejhorší je, že to dělá z obou stran stejně "brzo"
29 kvě 2011, 22:25
Ja by som sa na vašom mieste toho tankovania nebál. Ale keď ho budete mať na bočnom stojane na otvorenom priestore (parkovisku) a začne fúkať silný vietor, tak neviem-neviem. Ja to určite nebudem nič odmontovávať.
29 kvě 2011, 23:58
Luděk1 píše:Zdravím všechny, tak dneska jsem na svém PCXku (najeto 1300) poprvé zaregistroval ten nepříjemný kovový zvuk co se tady probíral výše. Jelikož prodávám a opravuji Čínu kde je to běžná věc, tak na vysvětlení. V otáčkách těsně před rozepnutím drnčí pakny v odstředivé spojce na převodovce zadního kola. Je to nepříjemné, ale není to závada. Pokud zákazník přijde slušně, rozeberu a udělám na paknách náběhy, cca 5tisíc km klid. U hulvátů neřešim, protože mi to nikdo nezaplatí. Na svym PCXku, pokud se to nebude zhoršovat, neřešim. Pro upřesnění, když se to ozve, stačí přibrzdit zadkem a je klid. Mějte se....
Ahoj Ludku1 diky za objasneni toho co se deje. Jen zda bys to mohl vice rozvinout nejsem mechanik a je mi divne ze to drnceni proste nicemu nevadi a nic se nek....... Ale zkusim to pribrzdeni zda to bude fungovat
Celkem me to stve
30 kvě 2011, 15:10
Čo by ma ale zaujímalo je na koľko hustíte pneumatiky. V návode je pokiaľ si dobre pamätám, že keď jazdíte sami tak 1,8 predná a 2,0 zadná a keď častejšie dvaja, tak 2,0 predná a 2,5 zadná. V jednom servise mi povedali, že mám hustiť viac (2,3 a 2,8) a v druhom, že menej (1,8 a 2,0). Keďže ale ja sám mám 100kg a spolujazdec 65kg, ktorého vozím dosť často, tak podhustené gumy (1,7 a 2,0) sa mi zdajú že dobre držia v zákrutách a ,,hltajú" nerovnosti, ale sú mierne pomalšie pri rozbehu a majú väčšiu spotrebu. Ja si hustím poväčšine na 2,3-2,5 a zadnú gumu na 2,7-2,9.
Ako ste na tom vy? Aké máte s týmto skúsenosti a tipy?
30 kvě 2011, 18:05
Ahoj ja hustím 2,3 -2,5 jak přední tak zadní radši vice než to podhustit, to je daleko horší než MÍRNĚ přehustit.
Pneu podhuštěna nedrží a zahřívá se daleko více nehlede na spotrebu a bezpečnost v zatáčkách
30 kvě 2011, 19:41
takže bych to viděl foukat kam píše výrobce
31 kvě 2011, 08:48
Přesně tak výrobce udává:
Tlak pneumatik
Přední 200 kPa
Zadní 225 kPa (se spolujezdcem: 250 kPa)A tak je to spravne tak to ma byt podle brožury
tak proč to měnit !!??
31 kvě 2011, 10:54
icemann píše:Tak dnes sem konečně dodělal výměnu variátoru za J-Costu (
http://www.easyparts.it/showarticles_in ... 3522/10192), včetně grafu z výkonové brzdy, na kterou sem se dostal dneska, bohužel sme neměli čas dostat na čidlo CKP kvůli přesným ot. motoru. Jinak variátor mám namontovaný od čtvrtka, dneska sme porovnávali origo varec a J-Costu. Na grafu je vidět, to, co je i cítit a to sice lepší zátah a motor nemusím tolik točit, abych dosáhl určité rychlosti. Další věc, co která se mi zdá zajímavý (třeba se mi to fakt zdá) je ta, když dosáhnu rychlosti třeba 90km/h, tak povolím plyn cca na 1/3 a drží to po rovince tu rychlost. nevím, jak je to možný,ale musím to dál pozorovat, jestli se to promítne do spotřeby.... Jinak se s tím jel projet i mechanik z hondy, před tím projížděl černý pcx a po projetí mojeho řekl, že je to opravdu znát... Další z věcí je, že topspeed vylezl tachometrových na 120km/h.... Nemám zatím video ani foto (i když na brzdě sem to mohl vyfotit) ale na grafu je vdět, jak modrá čára jeda až dozadu a pak dolů, to je těch
120km/h. Ta první se zastavila na 106km/h.... Mám ještě jeden graf výkonu na zadní kolo, ale nějak mi umřel skener, tak to musím vyřešit. Tady sou fotky na rajčeti:
http://icemann.rajce.idnes.cz/J.Costa/, ještě sem ve čvrtek obul dozadu gumu 120/70 R14 a nevypadá to tak, jak sem očekával.. asi by to chtělo širší ráfek... Jinak guma je dunlopka, stála 800 bez dph a variátor mě přišel na materiál(cca 1800)+práci(udělal sem to sám) na prohlídku po 30tkm na octavii 2.generace pro známýho, kterej žije v nizozemsku a tam za to chtěli 400euro(i když nejezdí long-life)... Ještě se mrknite na fotkách na válečky z origo varecu (s mechanikem z brzdy sme naznali, že na to, že mají 2tkm, nevypadají moc nově)....
Icemane, pokud jsi ten variátor měnil ve stejnou chvíli jako zadní pneumatiku, pak ty subjektivní pocity o nárustu výkonu při akceleraci nemusí být nutně spojeny s novým variátorem, ale právě změnou pneumatiky. Rozdíl obvodu pláště u původní 100/90-14 a tvé nové 120/70-14 je 40 mm na jedné otáčce, což může posílit pocit, že motorka akceleruje rychleji. Jen dotaz: proč jsi nezvolil třeba gumu 140/70-14 nebo 120/80-14, aby byl průměr pláště přibližně stejný?
Každopádně na brzdě to bylo jen s jednou gumou, takže grafy vypovídají přesně o změně průběhu jen u variátoru a tam to vypadá hodně zajímavě.
Aktivně uvažuji o výměně plášťů za větší, tedy hlavně vyšší, abych nebal stojanem na každém druhém kruháči. Měl by někdo z vás zájem o moje původní pláště, které mají najeto 1.500 km?
31 kvě 2011, 15:30
K tem pneu... mam najeto nekam pod 6000 a na muj vkus je zadni pneu slusne ojeta. Nemuzu moc posoudit stav jen tak od oka, cekam jen kdy se objevi indikator, nicmene prijde mi ze se dost "sjela"
Hustim stejne jako alpako
31 kvě 2011, 19:39
ja som na mojej spravil cca 12500 a keby nebolo toho klinca v pneu tak by som ešte min takých 1000 potiahol. predná ešte drží a to mám teraz cca 14 000.. Pravda ale je, že častejšie som doteraz brzdil zadnou ako prednou.