Tak dnes sem konečně dodělal výměnu variátoru za J-Costu (
http://www.easyparts.it/showarticles_in ... 3522/10192), včetně grafu z výkonové brzdy, na kterou sem se dostal dneska, bohužel sme neměli čas dostat na čidlo CKP kvůli přesným ot. motoru. Jinak variátor mám namontovaný od čtvrtka, dneska sme porovnávali origo varec a J-Costu. Na grafu je vidět, to, co je i cítit a to sice lepší zátah a motor nemusím tolik točit, abych dosáhl určité rychlosti. Další věc, co která se mi zdá zajímavý (třeba se mi to fakt zdá) je ta, když dosáhnu rychlosti třeba 90km/h, tak povolím plyn cca na 1/3 a drží to po rovince tu rychlost. nevím, jak je to možný,ale musím to dál pozorovat, jestli se to promítne do spotřeby.... Jinak se s tím jel projet i mechanik z hondy, před tím projížděl černý pcx a po projetí mojeho řekl, že je to opravdu znát... Další z věcí je, že topspeed vylezl tachometrových na 120km/h.... Nemám zatím video ani foto (i když na brzdě sem to mohl vyfotit) ale na grafu je vdět, jak modrá čára jeda až dozadu a pak dolů, to je těch
120km/h. Ta první se zastavila na 106km/h.... Mám ještě jeden graf výkonu na zadní kolo, ale nějak mi umřel skener, tak to musím vyřešit. Tady sou fotky na rajčeti:
http://icemann.rajce.idnes.cz/J.Costa/, ještě sem ve čvrtek obul dozadu gumu 120/70 R14 a nevypadá to tak, jak sem očekával.. asi by to chtělo širší ráfek... Jinak guma je dunlopka, stála 800 bez dph a variátor mě přišel na materiál(cca 1800)+práci(udělal sem to sám) na prohlídku po 30tkm na octavii 2.generace pro známýho, kterej žije v nizozemsku a tam za to chtěli 400euro(i když nejezdí long-life)... Ještě se mrknite na fotkách na válečky z origo varecu (s mechanikem z brzdy sme naznali, že na to, že mají 2tkm, nevypadají moc nově)....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
icemann dne 26 kvě 2011, 17:51, celkově upraveno 1