k chladici se dostanes demontazi plastoveho krytu. otevri exp. nadrzku, sundej vicko chladice, bacha at to nemas horky aby ses nepopalil, povol vypousteci ventil, pozor pri zpetne montazi, at ho neukroutis, je plastovy, vypust vsechnu kapalinu. nalit muzes pak hrdlem chladice, nasledne skrze exp. nadobku, je potreba aby se to cele odvzdusnilo, samozrejme zahrat aby se otvrel termostat, pokud to budes mit zavzdusnene, po chvili se rozsviti cervena kontrolka teploty kapaliny, takze pustit vzduch ven. ja kupuji chladici kapalinu origo honda, maji jiz namichanou bud 1L nebo umi nalit v servisu i z velke nadoby do ceho si prineses. vymena neni zadna raketova veda
-- 23. 6. 2020 12:30 --
Citelis píše:Já na zimu dávám zimní M+S Heidenau a mají až neuvěřitelnou přilnavost v zimě a na mokru.
Myslím, že všichni zazimovali a spí zimním spánkem ... musíš počkat do jara
Ale co vím, tak lidi doporučujou buď Michelin City Grip a nebo ty Pirellky. Možná jsem někde zahlídl i něco od Dunlop, ale to už je spíš minorita.
Bohužel porovnat nemůžu. Zatím mám jen zkušenost s jetou Pirelli - s tím jsem to koupil. Novou Heidenau K66 snowtec M+S.
Ono spíš záleží co člověku sedne - Ty Pirelli jezdí krásně a drží rovnou stopu. Ty Heidenau mají uprostřed vzorku drážku, takže nemají moc stabilitu v přímém směru, ale zas za nízkých teplot maji přilnavost supráckou, v teple nad 15 stupňů mizí před očima
Je to spíš o zvyku, myslím, že s žádnou značkovou neuděláš chybu a je to spíš o preferencích
Jednoznacne City Grip. Vydrz, prilnavost, zivotnost, osobni zkusenost...