Diskuze o čemkoli.
14 kvě 2011, 13:55
Ta šediva je fakt příšerně hnusna barva. Mimochodem stále lituju ze jsem koupil cerny to PCX. Kdo uvazujete o koupi, berte bilou
a pokud radi lestite a placete nad kazdym skrabancem tak cernou
14 kvě 2011, 14:10
Tak to ne
me se teda ta stribrna libi vic nez moje cerna, ktera na me zbyla, ale na barve mi az tak nezalezi ta nejezdi. Je to bezva vozitko a to je to hlavni, ze nam slouzi.
PRO: Denis14
Tak tohle plexi je faaak moooc pěkný, to jsem snad nikde neviděl, hoď mi sem odkaz kde ho měli nebo mají ať se na to podívám naživo. To tomu PCXku fakt sedne tleskám.
Naposledy upravil
alpako dne 14 kvě 2011, 14:25, celkově upraveno 1
14 kvě 2011, 14:23
To teda nevím, já jsem měla toho stříbrného ďábla objednaného půl roku, a vypadá dost dobře. Pokud se Ti nelíbí měl jsi si vzít toho bílého, toho má každý. Stříbrných moc není. Černá se mně taky líbila, ale černou jsem měla předtím. Tak padla jasná volba na Seala. A určitě nelituji.
14 kvě 2011, 14:28
Neboj stříbrná je super taky jsem jí chtěl to jenom Sectoid závidí
Posli mi kdyžtak odkaz na to plaexi at to tu nemusím hledat. Díky
14 kvě 2011, 14:40
Alpako: Díky. Asi to bude opravdu závist. Tady je odkaz
http://www.moton.cz/125-pcx-20102011-pl ... _6398.html.
14 kvě 2011, 18:17
Tak ak chcete, môžte si pozreť aj mojich zopár fotiek
))
http://img844.imageshack.us/g/14052011342.jpg/ a tu sú ešte nejaké foto z dneška, už umytí
)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
16 kvě 2011, 14:02
rad by som nadviazal na stranu 84 a podelil sa s vami o cenu 2. garancky v servise Honda TT.
musim povedat ze som velmi spokojny,aj s cenou materialu,ktoru si zauctovali. takisto cena normohodiny (momentalne) 13,25 s Dph asi najnizsia v ramci autorziovanych servisov na Slovensku.
prikladam fakturu:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
16 kvě 2011, 15:24
Už mi tady taky Alpako chyběl!
Naopak mě překvapilo, že se nikdo nevyjádřil k tomu mému příspěvku se sofistikovaným přístupem ke změně pneumatik na širší - kalkulace výšky při zvýšení šířky a zachování průměru (obvodu). Osobně jezdím 50% po Brně a širší kola by se na šikmé přejíždění tramvajových pásů hodila. Vážně to nikdo neřešíte? Já bych šel i cestou okamžité výměny a prodeje mírně jetých originálních gum za zlomek ceny.
16 kvě 2011, 17:34
BigMac: Kola by mě taky zajímala, protože v ostravě přes koleje taky lítám často...
Serviska: Byl jsem teď po 1000 Km... cena 690 Kč... (450,- normohodina + olej)
A ted trosku méně vesele (i když to vypada vesele, tak bych to nikomu nepřál)... dneska jsem parkoval u fakultni nemocnice v Ostravě... byl jsem na výuce... vyjdu ven a najdu své PCX polepené kytičkama, srdíčkama a beruškama... opravdu paráda... navíc to bylo z papíru, takže to šlo hodně špatně dolů a na PCXku mi zůstaly zbytky lepidla...
přidám fotku ať se pobavíte na můj účet
Naposledy upravil
B-eckham dne 16 kvě 2011, 17:43, celkově upraveno 1
16 kvě 2011, 17:39
lihem půjde dolů vše bezproblémů
16 kvě 2011, 17:43
Dík za tip, přidal jsem foto ... just 4 fun...
16 kvě 2011, 19:29
Já bych to lihem ani nezkoušel a použil bych benzin. Pozor na poškrábání toho předního plexi, když budeš to lepidlo stírat dolů. Radši víc benzinu (nebo jiného podobného uhlovodíku - benzen, toluen, atd.) ať je to patřičně naleptané před mechanickým odstraňováním.
Zpět tedy k těm pneumatikám, existije vůbec rozměr pláště 110/75-14 nebo 100/80-14? Nemáte někdo známého v nějakém obchodě s motocyklovými plášti?
16 kvě 2011, 20:45
Nad širšíma gumama sem taky přemýšlel, a po dnešku, když sem jel okolo Grandu (BicMac bude vědět) tak si mě pěěěěěkně stáhla kolej vod šaliny a hodila s předním kolem, tak o tom přemýšlím o to víc..... naštěstí sem to ustál a nelehl sem.... Jinak gumu bych si představoval 130/70 R14, vzadu je máááálo místa jak u blatníčku tak u air boxu, takže nevim nevim, jestli se to tam vleze.. budu to muset nějak důkledně oměřit, než koupím gumu za dvanáct kol.... Jinak uplně aktuální věc, kterou řeším, je "deaktivace" CBS... (podle mě má tahle věc smysl u moto s ABS) v sobotu sem byl s pár motorkářema na výletě a cesto domů nás chytl déšť. V jedné vesnici sme rychle dojeli kolonu,která se rychle zastavila a všichni sme šli na brzdy.... A mě samozřejmě i přední kolo do smyku, člověk musí povolit obě páky, takže CBS za mě na nic. Nejjednoduší způsob, na kerej sem přišel, je odsát bdrzdovku z odvzdušňováku pro dual brake (s tím že by brzdili v předu je dva pístky) ,nebo koupit Homologovaný pancéřovky od Venhillu a natáhnout dvě od pravé páčky, aby tlačili všechny tři pístky.....
16 kvě 2011, 21:42
Bahnak píše:Mám obavu, že jako u všech nových skůtrů od Hondy tohoto obsahu( PCX,PS,SH) to podle "asijských norem" cca v 95km/h zablokuje omezovač a je po srandě
.Šlak by mě trefil když to se mnou jede 95 z kopce do kopce ale ani o prd víc. Dokonce na plnej ze Štěchovičáku to prostě víc nejede. Ten omezovač to nepustí
PS. Tu rychlost myslím skutečnou podle GPS a ne ty nesmysly co ukazuje optimistický tachometr
Tak ted jsem si celkem oddechl protoze:
Mam na svem PCX najeto cca 400 km a jedim uz opravdu naplno a to i rozjezdy ale vzdy az po zahrati. Pockal jsem do 300 km a pak hups na nej o co mi ale jde.
Vcera jsem jel po rovine a tachometrovych 110 podle radaru nejakych 95 ( coz je hodne velky rozdil, ktery vubec nechapu ) o co ale jde pri te " maximalni " rychlosti to obcas jako by vynechalo a nebyl tah plynuly. Je mozne ze by zasahoval omezovac? Jelo to porad stejne rychle ale proste obcas jsem citil jako by proste vynechalo a z kopce taky max tech tacho 110.
Jake jsou zkusenosti? Uz nekdo " vylecil " omezovac? Chapu je to mestsky skutr ale jen me to zajima ne proto ze bych to udelal