Základní údržba je primitivně jednoduchá, tedy pokud nemáš obě ruky levé a chceš mít jistotu odvedené práce, nebo ušetřit. Na Yotube máš nespočet videí, jak kde co se rozebírá. Vyměnit svíčku, filtry, olej není operace mozku, a kontrola variátoru taky ne. To, že se obecně údržba odbývá je pravda, a ještě za ni někomu zaplatíš. Nebo na to někdo kašle vědomně. Potom tu máš a jinde plno nářků, že to nejede, kucká, nestartuje atd. atd.
Vše se odvíjí od toho jaký má majitel kté které věci vztah. Když to nebudeš flákat, tak tě PCX odmění svou spolehlivostí. Olej koupíš kvalitní Motul,Repsol, filtry HIFLO, svíčku origo, Na tom taky ušetříš spoustu peněz. A ty intervaly nejsou zase tak krátké aby tě finančně zruinovaly.
A ta Honda, byla myšlena tak, že výrobce ví nejlíp proč nastavil interval výměny takový jaký doporučil v manuálu. Nebylo to , že to máš nechat servisovat v Hondě, to je čirý nesmysl pokud to nemáš v záruce.