Diskuze o čemkoli.
21 čer 2019, 12:41
1,
Čirá autofolie2, povolené plexi nebo prasklý blatník nebo sjeté destičky
3, NE - max na zimu plnou , vyjezdit do půlky doplnit plnou a zazimovat.
4, Jedině originál Honda druhovýroba má svoje plotny
5, Mám
tento akorát o 20 let starší
21 čer 2019, 13:09
1. neřeším, musí to něco vydržet
navíc je to takový ten "drsný" plast, tak se obávám, že na tom nic moc nebude pořádně držet.
2. bohužel neporadím
3. Nemá smysl. Motor je dělaný na 91, tak pochybuju, že nějak využije potenciál 100 oktanů. Beru 95 a přidávám VIF.
4. Mám GIVI
5. Teď jsem kupoval
Toto - Mají i levnější bez krabičky a s jedním nástavcem. Na moto se mi osvědčil 90 stupňů na auta je zas dobrý přímý, tak jsem neřešil. Výhoda je, že je možné srovnat ručičku na "nulu" otáčením stupnice. V nějakých testech vyšel super.
21 čer 2019, 15:09
Ahoj,máte prosím někdo zkušenost s plexi 1129D plexi kouřové Honda PCX 125 (18-19)?
24 čer 2019, 17:36
Kluci díky za rady.
Jen doplním, že:
1. Jsem dohledal na Alli takovou polepovací sadu:
https://www.aliexpress.com/item/3301743 ... st=ae803_5nebo v menším provedení dělaji jenom na to víčko v imitaci karbonu...
Případně "karbonový" kryt"
https://www.aliexpress.com/item/32956382589.html?spm=2114.search0104.3.133.e6206a97VZuPJe&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_7_10065_10068_319_10546_10059_10884_317_10548_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10304_10307_10820_537_536%2Csearchweb201603_53%2CppcSwitch_0&algo_expid=783bd108-afdc-4946-908e-5917d5336d76-19&algo_pvid=783bd108-afdc-4946-908e-5917d5336d76&transAbTest=ae803_52. Už zase dodrncělo
Ach jo...
3. ten lepší jsem bral pro vyčištění palivové soustavy, jelikož by měl být bez bio složky. Ale pojedu dál už 95 a viv.
4. myslím, že je shodný s KUFR SHAD SH29, tak to musím ještě někde odzkoušet...
5. Díky za oba typy. Akorát ten s rovným nástavcem by mi tam asi na rovné ventilky nešel a ten dražší je ...dražší
Ale jistě nejlepší volba.
Docela pěknej polep na fáfky:
https://www.aliexpress.com/item/-/33004 ... 2e0eHRRN6CJinak pokud má někdo nové PCX, ochrana palubky
https://www.aliexpress.com/item/For-HON ... st=ae803_5Akorát mě překvapuje, že na to množství PCX na silnici jenom 2 odpovědi...
-- 24. 6. 2019 16:41 --
Martin PCX píše:Ahoj,máte prosím někdo zkušenost s plexi 1129D plexi kouřové Honda PCX 125 (18-19)?
Pouze co jsem posbíral na fórech... vyšší plexi, vyšší rychlost, náchylnější na vítr a výška musí být taková, aby ti nefoukalo přímo pod helmu a nebo nevznikal aerodynamický hluk. Bude to pokus/omyl... Taky jsem o tom přemýšlel, ale nenašel jsem nakonec důvod.
A pak taky pozor na možnost otočení řidítek. Někdo psal ale nevím na jakém plexi, že mu to pak nešlo na doraz.
12 črc 2019, 12:36
Tak já přidám taky nějaké názory:
1. Nechráním, trochu to po těch letech je plast trošku podřený ale nic hroznýho, člověk si musí dávat trošku pozor..
2. Tipl bych, že to bude někde nějaký plast, nebo povolený šroub.
3. Myslím že moc ne, jako lít ji tam můžeš, ale je to trochu zbytečné. Já tam liju jen N95 a občas na Shell ten jejich Nitro+. Na ceně to při spotřebě skůtru moc nejde poznat, PCX je sice po natankování Nitro+ malinko živější, ale taky ujedu na tento benzín míň kilometrů. Benzín nějak extra neřeším, jen je dobré jak už bylo zmíněno před zimou tam dát něco lepšího (ikdyž se zima unás pomalu zkracuje
).
4. Neporadím, mám GIVI
5. Kupoval sem před několika lety z Kovo Brno - typ nevím (něco jako P450), ale slouží bez problémů doteď. Levným šmejdům se vyhni.
12 črc 2019, 13:22
Díky za doplnění.
Drnčení dělal krytka zásuvky 12V v kastlíku, jelikož jsem tam adaptér nechal na stálo... Dokonce i když tam dám lahev z vodou, tak drnčí taky...
Tedy to Nitro+ zvyšuje spotřebu??? Divný...
10 srp 2019, 17:17
Čau, mám v hlavě takovou myšlenku, že bych vyměnil moje PCX 125 za 150ku. Mám najeto 18kkm, tak bych zároveň vzal nějaký s menším nájezdem, jelikož moje pořád slušně prodám a v podstatě za stejnou cenu bych měl 150cc. Ale pořád se nemůžu rozhodnout, jestli to má smysl. Chybí mi přece jen trochu výkonu a vyšší cestovní rychlost. Ale 300cc zase nechci kvůli minimálně o 50 kg vyšší hmotnosti. Tak se ptám, jede 150ka nějak znatelně líp? Nebo když dám na 125 sportovní variátor, tak jsem na tom samém?
10 srp 2019, 19:51
Ak máš papiere na velkú motorku tak zmysel to nemá, pretože rozdiel medzi 125kou a 150kou budeš poznať akurát v kopcoch a nie v maximálke ta bude velmi podobná ak nie aj rovnaká. A riešiť,že má 300vka o 50kg viac ako 125ka je taktiež nezmysel, pretože 300vka má raz taký výkon motora.Ak ti ide o vyššiu maximálku tak ti iné nezostáva iba ísť do 300vky a vyššie.
10 srp 2019, 19:59
Tu hmotnost neřeším kvůli dynamice. Vím jak 300cc jede. Ale spíš kvůli proplétání pražským provozem, parkování na chodnících, vyjíždění na obrubníky atp. Je to podle mě do městskýho provozu zbytečně oteklý. A mimo město mám cenduro.
13 srp 2019, 03:26
Čaute, toto je moja vôbec prvá motorka, ročník 2015..mal by som pár otázok na skúsenejších:
1.predchádzajúci majiteľ tam lial olej motul 10w30,je ten olej dostatočy? Ďalej ma prekvapilo že podľa manuálu sa ma merať za tepla.. Keď je studený motor, mam ho nechať na voľnobehu tuším aspoň 5 min... Prečo to tak je? U auta sa meria normálne za studena.. Aj tak som to nemohol akosi namerat, ukazovalo že ho tam je akoby moc..
2.všimol som si, že tam mám chladiacej kvapaliny na minime, akú kúpiť? Pripadne podľa manuálu viem akú, ale tu asi zoženiem len v honde, skôr by som chcel alternatívu
3.nabijate cez zimu baterku? Prípadne,mate nabíjačku na motocykel? Automobilová sa vraj nemá používať.. A takisto, ci je dobre baterku cez zimu vyťahovať von
13 srp 2019, 10:44
Ad. 1 Ano má se měřit za "tepla".
Nastartovat nechat 3-5 minut běžet na vonoběh.
Vypnout motor, počkat 2-3 minuty.
Změřit olej - měrka se nešroubuje, jen se nadoraz zasune do hrdla.
Já mám teď 5w40, ale nevím co tam bylo předtím a nevím co to s tím udělá, ale do těch veder co byli a vzhledem k tomu, že chci jezdit i v zimě jsem dal 5w40 od Motulu - přijde mi že 10w30 by to nedala.
Ad 2. Měl jsem pod minimum ... dolil jsem destilkou protože nebylo nic jiného po ruce. Do zimy chci vyměnit za Motul Motocool Expert.
Ad 3. Nevím mám ji od jara
Ale chci jezdit celoročně. V Praze zimy nejsou, takže za sucha budu jezdit určitě a těch pár dní co bude břečka na silnici odjezdím MHD. Mám nabíječku C-TEK MXS 5.0, která má režim pro motobaterie = omezní max nabíjecího proudu na 0,8A (v režimu autobaterie dává teoreticky až 5,0A), ale ještě jsem to nezkoušel.
13 srp 2019, 13:43
No ja som to vlastne meral tak, že som tuším hodinu jezdil a potom som počkal 10 minút a zmeral.. Neni to to isté, jak keby som to nechal na ten voľnobeh? A olej si budeš meniť sám? Rozmýšľam či by som to zvládol
A ešte ma zaujíma ci niekto robí údržbu podľa toho manuálu, alebo len klasika, olej a filtre a ostatné až keď je treba? Pripadne co by som mal ešte pravidelnejsie robiť?
Nabíjačku budem teda asi musieť kúpiť na motorku a aspoň cez zimu nabiť, lebo ja cez zimu nejazdim
13 srp 2019, 14:45
pp07 píše:
A ešte ma zaujíma ci niekto robí údržbu podľa toho manuálu, alebo len klasika, olej a filtre a ostatné až keď je treba? Pripadne co by som mal ešte pravidelnejsie robiť?
Nabíjačku budem teda asi musieť kúpiť na motorku a aspoň cez zimu nabiť, lebo ja cez zimu nejazdim
Co a kdy budeš preventivně dělat najdeš v tom manuálu. Ale jestli si chytřejší jak v Hondě , nebo kašleš na technický stav, tak ho nepotřebuješ.
Baterku na zimu vytáhneš, dáš ji do chladného místa , předtím ji nabiješ. Nabíječka ti stačí z Lidlu. Má i "moto" režim. To znamená, že nabíjecí proud je menší (protože baterie je taky kapacitně) menší proti autu. 12V je stejných.
13 srp 2019, 15:07
Tak jasne, len nemám na blízku honda servis (najbližšie 70km) takže to musím zveriť nejakému mechanikovi.. A nevedel ci u motorky je dobre to všetko kontrolovať podľa toho manuálu, lebo u auta je tiež xy veci co by sa možno mali kontrolovať a nerobí sa to, väčšinou sa robí ten nutný základ - olej, filtre, rozvody, brzdy, kvapaliny...
13 srp 2019, 15:42
Olej jsem si měnil sám, včetně oleje v zadním převodu. Je tam ten samý olej co v motoru, většina mechaniků ho doporučuje měnit společně a ta litrovka na oboje vyjde akorát....
Filtry to nemá žádný, jen sítko před olejovou pumpou.
Ještě jsem mrknul na variátor, ale protože jsem vůl a nechal jsem velký momenťák na chalupě, tak jsem nekoukal na spojku ... to budu muset dohnat v rámci podzimní přípravy