Ahoj všichni.
I já se podělím se svými zkušenostmi s PCX, bohužel tak pozitivní nejsou... :-/
Vlasním PCX 125 r. 2017, koupen nový 04/2017, aktuálně najeto cca 15 500 Km - o skutra pečuji, dodržovány servisní intervaly, v zimě v garáži pod plachtou, tankovany kvalitni pohonne hmoty (zejména Verva), nebourany... ale stejně péče není vše
1. Po 700 km mi prasknul boční plast (ten co vede z pod sedla až pod nohy) - vada při montáži - 14 dní moto v servise než byla vyřízená reklamace a plast vyměněný - naštěstí uznaná
2. Další servisy bez problému, skutr "šlapal jak hodinky" až do letošního června.
3. Při servise ve 12 tis. vytahán z variatoru "bordel neznámého původu" - řemen to nebyl (stále mám původní, stejně jako valečky a pružinu) - nezjišten původ ani způsob vniknutí do prostoru variatoru
4. Výměna pneu ve 13,5 tis km- Citigripy mi parkrat nepřijmně klouzly na mokru a krom toho jsem pak i pichnul zadni pneu - snaha nechat kompletně vyměnit v servise (čekal bych týdny) - pneu koupeny přes eshop - typ Pirelli Diablo, cela sada, doma sundány ráfky a odvezeny do autorizovaneho servisu, kde mi je ten samý den přehodili a ja si je doma namontoval zpět na skutra - jinak tyto pneu doporučuji, stejna cena jako Citiy Grip, ale kvalitativně úplně jinde. Toto jediné není závada, ale řešit to oficiální cestou by bylo opět min na měsíc.
5. Nyní - 15,5 tis km řeším jiný problém - skutr nedrží volnoběh a nejde nastartovat - opět odstavená - řešeno v autorizovanem servise - nejprve proveden běžný servis s výměnou svíčky a vzduchového filtru a oleje (protože prý předchozí, tedy jiný autorizovaný servis to udělal lajdácky) - po ujetí 5 km ze servisu se závada projevila znovu, a nemalá cena za "běžný servis" nesplnila zadání reklamace. U Tančícího domu mi skutr opět umřel, takže zpět do servisu - nakonec zjištěna závada (doufám že tentokrát už správně) na elektromagnetickém spínači vstřikování, každopádně už přes měsíc řeším tuto opravu a reklamaci (záruku mám do 04/2019) , když započítám než mě přijali, skutr "opravili" a nyní reklamuji znovu, buch ví, kdy bude reklamace uzavřená
6. Celkově z kvality a ceny servisů Honda v Praze jsem krajně rozladěn, bohužel nyní bych značku Honda nikomu nedoporučil, zejména díky zákaznické zkušenosti servisů, jejichž kvalita neodpovídá ceně a čekací doba jsou týdny, až měsíce.
7. Když srovnám služby servisů Yamaha (můžu porovnat), tak ta je úplně jinde.
Pak koukám na ty Vaše denní nájezdy a desetitisíce km bez závad a mě PCX od koupení stravilo minimalně 3 měsíce v servise, nebo čekáním na servis.. Já si jen přeuju, abych se letos ještě svezl a aby se nevys*** něco dalšího...
Pokud se objeví další závada, tak už jí pošlu do světa a koupím si stroj od výše uvedené konkurence - mám od nich klasickou motorku.
Přeju všem hodně km bez nehod a závad