Diskuze o čemkoli.
05 zář 2017, 18:39
MickXX: tak + 1,5 kN by solidně trhalo asfalt.
05 zář 2017, 18:59
sorry preklep +1,5 Nm
to jo to by byl rachot
24 zář 2017, 15:24
Jsem novým vlastníkem plného servisního manuálu na PCX150 rv 2013-2017 (nový model). Jde o anglickou verzi. Drtivá většina věcí společných také pro PCX125. (Honda PCX 125, PCX 150). Kdo má o něj zájem, pište SZ.
04 říj 2017, 10:55
Ahoj pánové a dámy,
koupil jsem si deku Tucano Urbano R082 na svůj PCX 125, a stále se mi nedaří jej upevnit tak, aby mi nefoukalo na kolena. Máte nějaké tipy, jak to správně nasadit? Dělal jsem dle návodu, ale stále mi to vepředu nelícuje tak, aby to sedělo přesně. Lehce se odchlipuje, a tak je jasné, že tam bude foukat. Děkuji za pomoc .
06 říj 2017, 19:36
Ja jsem to tam uchytil tak, ze tu plastovou mekkou desticku uprostred jsem zasunul do skviry co je v takovym tom stribrnym disku na riditkach. No a pak to musi byt docela utazeny tema popruhama jak pod svetlem, tak i ty co jdou do toho podbehu.
09 říj 2017, 19:25
Zakrýváte někdo v chladnu chladič? Případně jak a s jakým výsledkem? Pozoruju, že když jsou teploty pod 10°C, tak mi stoupne spotřeba tak o 0,1 až 0,2l. Předpokládám, že to je tím, že se motor neohřeje úplně na provozní teplotu.
11 říj 2017, 16:10
Tak uz sa mi zda ze prehanas. Taky malicky motorcek sa zahreje bez problemov ihned. Je uplne normalne, ze za studena zerie viac. 2 deci hore dole, naco to riesis.
11 říj 2017, 18:15
Tak zas tak rychle se nezahřeje. Proč si myslíš, že na krátké trasy mám spotřebu 3,2 a více a na dálku 2,8 l/100 ? A olej se zahřeje v chladu i až po 5 km. Ono zakrýt chladič z 1/3 nebo 1/2 není zas tak od věci ... a nic to nestojí. To tu lidi vymýšlejí věci bez reálného efektu a za peníze .... lampičky, polepy, lak, výfuky, variátory ...
Musí to odzkoušet a efekt to rozhodně bude mít
Naposledy upravil
JardaB dne 12 říj 2017, 09:01, celkově upraveno 1
11 říj 2017, 20:10
Tá zvyšená spotreba sa ukazuje len pri krátkych trasách alebo aj na dlhých (povedzme od 100 km?) Na tých dlhých sa mi to tiež moc nezdá, mne to teda kúri vcelku pekne (čo mi vyhovovalo pri prevoze rybičiek pod sedadlom), ale vyskúšať to naozaj nič nestojí a potom sa podeliť o výsledok bude aj dobrý skutok
12 říj 2017, 05:07
Pokud je v pořádku termostat, tak přes chladič stejně kapalina neproudí, takže nějaké zakrývání nemá cenu.
12 říj 2017, 06:30
Žiadny termostat nezatvára úplne,iba tak z 2/3.Neviem ale ja by som nezakrýval chladič,tá učinnosť je minimálna a bál by som sa že na to pozabudnem a systém sa mi prehreje.Asi tiež nie je pohodlné niekde na trase dávať dole kartón z chladiča.Toto sa robilo na starých Škodovkách
Ja mám do práce to presne 4,8km a niekedy sa mi to zohreje na jednu paličku alebo vôbec,V garáži som mal dnes 16st a vonku bolo iba 8st.
12 říj 2017, 07:08
V uzavíracím plechovém kroužku termostatu je vylisovaná promáčklina, přes kterou protéká malé množství chl. kapaliny aby nedošlo k zamrznutí chladiče, pokud by nebyla správná hustota chl. směsi. Na ohřev motoru to má ale minimální vliv. Větší spotřebu víc ovlivňují třecí odpory ve studeném motoru.
12 říj 2017, 19:21
To sa mylis da dierka je tam preto aby kvapalina prudila okolo termostatu. A trn fungoval.
Ak by tam nebola motor by mal 100st a kym by sa ta trplota preniesla kvapalinou az k termostatu a ten zarragoval tak uz mas parogejzir z nadrzky.
12 říj 2017, 20:06
Ano, to je polovina pravdy. O principu a funkci termostatu, stejně tak o různých typech, bychom se mohli bavit dlouho.
12 říj 2017, 22:00
billesik píše:Tak uz sa mi zda ze prehanas. Taky malicky motorcek sa zahreje bez problemov ihned. Je uplne normalne, ze za studena zerie viac. 2 deci hore dole, naco to riesis.
Spotřeba je mi ukradená. Jde mi o teplotu motoru, potažmo oleje, který studený hůř maže a je "méně tekutý." I z toho důvodu není dobrý dávat za uši studenýmu motoru.
Jinak já žil v domnění, že PCX žádný termostat nemá a chladivo v chladiči cirkuluje pořád. Proto mi zakrytí chladiče dávalo smysl.
DusanSK: jezdím pořád stejné trasy. Většinou 15 - 25 km. Víc jak 100 km jezdím výjimečně.