Tak po 2 tyzdnoch dovolenky v europe som zase o nieco mudrejsi co sa tyka motoriek
Zistil som ,ze moja na parkovisku burana PCX nie je v konecnom dosledku na tom az tak zle
Talianske ,ale hlavne tie Grecke skutre vyzeraju daleko horsie a nikto si tam z toho nic nerobi. Co mesto v EU, to ina mentalita.
V Grecku som mal pozicany (a tymto potvrdzujem,ze 125 ccm vam na nase B nedaju) Sym Mio 50 ccm a celkom mu to slo, nastastie na ostrovoch bol relativny klud a nikto sa nikam neponahlal, tak aj 60ka s tymto spuntom bola OK. Co ma prekvapilo a z coho je tu kazdy zhrozeni, ze drviva vecsina z nich jazdi bez prilby, v tricku a kratasoch
To Neapol uz bol na vyssej urovni, ale jazdit by som tam nechcel ... cista smrt
Na cervenu, do protismeru, po chodnikoch ... ziaden problem, mal som co robit len ako chodec
Francuzske Nantes prekvapivo vela skutrov nemalo, tam razia bicykle, ale infranstruktura a celkovo mentalita jazdy vyzerala byt spickova. Pred semaforom vyhradene miesta pre cyklistov\skutre, parkovacie miesta na kazdom kroku a ludia nejazdili agresivne.
Vieden v tomto smere hodne podobna, ale na Nantes to nema. Zavital som aj do Prahy, tazko hodnotit situaciu ale prislo mi to podobne Viedni.
Prekvapivo, vo vsetkych oblastiach som videl minimum PCX. V Neapole 2, ale je to logicke lebo Piaggio. V Grecku neohrozene SYM\Kymco, PCX len jednu som zazrel. Francuzi dost Piaggio a Peugeot. Vieden mix, ale viac skutocnych motoriek ako skutrov. Dobuducna ak pojdem zase sam, tak si urcite zoberem aj drziak na navigaciu.
A uz sa neviem dockat Vietnamu
Udajne 40 milionov skutrov, tie videa z Hanoi na youtube su legandarne, to bude urcitok zazitok tam jazdit