Nejsem člověkem, který si libuje v osobních sporech. Budu tedy reagovat pokud možno věcně.
Ano, samozřejmě je berte s rezervou.
Předem jsem napsal, že půjde o mé osobní postřehy, jinde, že to každý může mít jinak a ještě připojil YMMV - pro neangličtináře "Your Mileage May Vary", "Váš nájezd se může lišit", volně přeloženo "každý to na základě své zkušenosti (nebo také nezkušenosti) můžeme vidět po svém".
Pokud vím, jediná dvě místa, kde jsem se vyjádřil rezolutněji (ve smyslu "špatná", v druhém případě "zbytečná"), byla deka a aditiva. Tedy k nim:
Tucano-Urbano-Termo-atd., tam jde o mé estetické cítění (skutečně mi připadá ošklivé a prostě tak nějak nevhodné - asi jako kdyby si majitel na lamborghini přidělal kouli a tahal vlek se stavebním materiálem) i praktickou stránku věci (jsem přesvědčen, že je možné - a lepší - vybavit se takovým oblečením, které splní účel stejně a vypadá normálně).
V případě vysokooktanových benzínů, respektive aditiv do nich, mne zajímá, jakým (slovy jednoho policejního šéfa) "mozkovým myšlením" přišel Nielm na to, co neznám a nevyzkoušel jsem. Ano, znám a vyzkoušel jsem toho hodně. Mimochodem Svět motorů čtu celkem pravidelně od doby, kdy mnozí členové skútrfóra (dokonce některých rodiče
) jezdili na tříkolce. I ten článek jsem četl. Přesto se podobně jako u té deky držím spíše názoru, že je lépe čerpat u pumpy, jíž věřím, benzín, jemuž věřím, než do něho něco čurdit. Já už jsem takovej. Skeptik.
Suma sumárum: když si půjčím
Nielmova slova, "fascinuje mne, jak tu, ač neinformován, šíří nepodloženosti o klávesnici a montážním klíči". (Potřebuje-li ovšem na přidání aditiva do nádrže montážní klíč, či dokonce klávesnici, pak mne to ani nefascinuje
)
(Heleď,
Nielme, neber se tak vážně. Ahoj a navrhuji mír. m.)