16 srp 2016, 07:04
16 srp 2016, 08:05
16 srp 2016, 09:01
medved.m píše:Zakoush: ahoj, chtěl jsem se původně pokusit o co nejobšírnější odpověď na každou z otázek... ale bylo by to asi strašně dlouhý.
Protože jsi ale z Brna, můžeme se - kdybys o to stál - třeba potkat a pokecat. Já vůbec nejsem ten nejchytřejší a nejzkušenější ze všech skútristů tady, ale třeba by Ti to přece v něčem pomohlo. Kdyžtak se ozvi přes SZ.
P.S. jen snad k tomu pojištění: víte, nějakou dobu jsem v pojišťovnictví dělal a protože jsem navíc technik a analytik, troufám si (aniž bych se, chraň bůh, chtěl vyvyšovat!) říci, že o něm snad vím víc než skoro všichni z Vás. Nechci se pcx dotknout, ale to, co napsal, svědčí o nepochopení principu komerčního pojištění, což nemůže vést než k jeho frustraci a pocitu jakési hrozné nespravedlnosti.
Je to prostě jinak (a probírá se to také v jiném, tomu určeném tématu).
16 srp 2016, 09:09
16 srp 2016, 09:11
Kamilus píše:Tak mi prasknul hlavní stojan ......
16 srp 2016, 10:10
Nielm píše:2Zakoush: Uvidíš sám, jak se Ti bude v chladu a dešti na PCXku jezdit. Ochrana na něm není nijak zvlášť povedená. Určitě doporučuji Tucano a taky vyhřívané hefty, pokud chceš jezdit i přes chladné období.
Párkrát se mi povedlo natrefit na pořádnou průtrž a ani Tucano s vyšším štítem mi zcela nepomohlo
Add pneu: jak bylo řečeno nemusíš jezdit do autorizáku na výměnu pneu. Já jezdím stále na origo IRC a dá se to přežít. Za mokra je to kluzké, tak musíš jezdit opatrně. Jen jsem si do pneu naplnil přípravek proti úniku a potenciálnímu defektu Ultraseal (nevozím lepení sebou).
Add servis: není nutno jezdit do servisu, kde jsi to koupil. Můžeš si vybrat jakýkoliv jiný servis Honda. Taky mně překvapili s cenou za garančky a proto jezdím do jiného než tam, kde jsem to koupil (nižší cena, lepší domluva).
Add výbava: určitě doporučuji nějakou kvalitní bundu, ono postupně stejně koupíš více věcí (letní a zimní rukavice, kalhoty, ledviňák apod.). Já jsem si se skutrem koupil jet-přilbu, se kterou občas ještě jezdím a pak přikoupil vyklápěčku s pin-lockem pro chladnější a delší jízdy. Páteřák bývá součástí bundy (mám textilní s odnímatelnými částmi pro léto/podzim). Detaily o značkách a typech najdeš v diskuzích.
Mám najeto od loňského května co jsem ho koupil 5800km, takže zatím spokojenost. Letos je nájezd slabší, musel jsem přesednout na kolo, vzhledem k výtkám přítelkyně, že stále jezdíme jen motovýlety
Jen jednu výtku bych měl. Stále se mi objevuje zde zmiňované "cvrlikání" při ubrání plynu. Myslel jsem si, že by to mohly být válečky, ale vypadá to na napínák rozvod.řetězu. Dle vyjádření servisu se to na starších kusech objevovalo, byl prasklý a měnili ho. Jsem předběžně domluvený, že mi to při garančce v 8tis km vymění. Na jízdní vlastnosti to nemá vliv, jen to je nepříjemný zvuk.
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
16 srp 2016, 13:23
16 srp 2016, 15:04
VLADON píše:K original pneu IRC:
Myslim si ze je staci dojezdit a ne hned preventivne menit.
Ja na zadnim najel 15700 nez se prodrel (trosku hazel a nevsiml jsem si opotrebeni v miste pozdějšího prodreni), ale i tak jsem na nem doskakal ještě 120km domu. Ted mam Dunlop Scoot Smart. Pocitove me to prijde uplne stejne, asi jsem typ opatrnějšího jezdce, nedokazu si představit ze bych se za deste nebyl schopny s IRC rozjet. Mozna je to tim ze rozjezd na plny plyn pouzivam tak 5x do roka,
Ted mam aktualne 26143 km, predni IRC uz je pomalu na vymenu, takze po této sezone ho menim, zadni Dunlop nejevi zadne vyraznejsi znamky opotrebeni (při najezdu cca 10500km a vaze jezdce 70kg).
L
16 srp 2016, 15:25
16 srp 2016, 15:59
16 srp 2016, 17:54
16 srp 2016, 19:12
16 srp 2016, 19:31
16 srp 2016, 19:39
16 srp 2016, 19:39