Diskuze o čemkoli.
14 črc 2016, 11:03
Je na PCX lepší origo kufr a plexi nebo nějaká jiná značka (Givi ?)? A na kolik to tak vychází?
14 črc 2016, 12:00
O plexi tady toho jsou napsané mraky......
14 črc 2016, 13:08
Teraz ked som menil olej, tak som sa riadil udajmi o doporucenom oleji v prirucke na str.56, kde sa pise, ze doporucena viskozita je 10W30.
Avsak vsimol som si, ze vela ludi dava 10W40, rovnako ako aj pri servisnej prehliadke mi dali 10W40. Ja som vsak dal 10W30 tak ako sa pise v prirucke. Preco davaju 40ku ?
14 črc 2016, 13:52
Jde mi o to jestli 67.900 za PCX nebo 76900 za "s turistickou sadou" což je origo plexi a kufr
14 črc 2016, 13:54
Myslím, že tá 10w40 je oveľa dostupnejsia viskozita, preto ju väčšina používa. Tiež lejem 10w30, no trvalo než som našiel ten správny olej, aby zároveň spĺňal aj jaso mb.
14 črc 2016, 14:05
Desper píše:Jde mi o to jestli 67.900 za PCX nebo 76900 za "s turistickou sadou" což je origo plexi a kufr
Od givi to poridis levneji... ale sam mam kufr origo honda... mam jeden klic moto/kufr.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
14 črc 2016, 15:04
billesik píše:Teraz ked som menil olej, tak som sa riadil udajmi o doporucenom oleji v prirucke na str.56, kde sa pise, ze doporucena viskozita je 10W30.
Avsak vsimol som si, ze vela ludi dava 10W40, rovnako ako aj pri servisnej prehliadke mi dali 10W40. Ja som vsak dal 10W30 tak ako sa pise v prirucke. Preco davaju 40ku ?
Asi tak visjozita sa voli podla podnebia res teploty, a v nasich podmienkach to znamena 40ku takze napr 10w40, dalsia vec ze je dostupnejsia. Co by ta malo viac zaujimat aby splnal vykonovu triedu danu vyrobcom motora.
14 črc 2016, 17:49
Rovnako ako 10w40 je vhodná aj 10w30 v našich podmienkach. Rozdiel viskozity pri 100° je minimálny. Mám už druhú náplň tridsiatky a motor beží úplne v poriadku. Lejem tam Motul, ktorý ako jeden z mála výrobcov ponúka 10w30 viskozitu a zároveň jaso mb normu pre motory bez mokrej spojky, ktorú samozrejme pcx nemá.
14 črc 2016, 19:40
Kdyz jsme u tolo oleje, meril jste dle stupnice nadoby nekdo kolik tam nalijete? Ja kdyz vypustim olej, tak nazpet naleju 6dl a v navodu se uvadi ze se vleze 8dl.
14 črc 2016, 20:51
Jak jsem psal jinde, Honda teď od dubna nabízí vlastní oleje a 10w30 MB vychází na 298 Kč, což je méně, než si účtuje např. Jarov za olej od Castrolu, který má specifikaci MA, tzn. zbytečně mazání mokré spojky. Teplotu bych neřešil, jak píšou výše. Vždyť celoroční oleje do auta jsou též 0w30 nebo 5w30.
15 črc 2016, 07:21
VLADON píše:Kdyz jsme u tolo oleje, meril jste dle stupnice nadoby nekdo kolik tam nalijete? Ja kdyz vypustim olej, tak nazpet naleju 6dl a v navodu se uvadi ze se vleze 8dl.
No 6dl je určite málo, buď je chyba v nedostatočnom vypustení oleja, alebo zlá technika merania hladiny mierkou. Ja pri výmene vždy nalejem cca 8dl.
15 črc 2016, 08:11
VLADON píše:Kdyz jsme u tolo oleje, meril jste dle stupnice nadoby nekdo kolik tam nalijete? Ja kdyz vypustim olej, tak nazpet naleju 6dl a v navodu se uvadi ze se vleze 8dl.
Motor najlepšie zahriaty jazdou dať na hlavný stojan v rovine a po vypustení olej nechať dokvapkať.Potom nachať podloženú nádobu a spustiť skúter na kolesá a ponahýbať do strán,maximálne koľko sa dá.Takto vytečie všetko aj s tých najmenších kanálikov.Podla času a trpezlivosti opakovať niekoľko krát.
15 črc 2016, 08:53
Kup si odmerku, schopne mali v lidli. Ja uz mierku ani nepouzivam. Nalejem podla odmerky a hotovo. Ano naklapam motormu aby vyslo co treba,lejem aj tak o 0.5 menej.
15 črc 2016, 09:28
Nemyslím, že naliať do motora olej podľa odmerky je šťastné riešenie, potom sa stáva, že oleja je aj nad mierkou. Jednoznačne treba plniť podľa mierky, na to tam je.
15 črc 2016, 12:16
OK priste to kusim ponahybat, jinak jsem to nechal vykapat dokud bylo co, sundal jsem i bocni sroub kde je sitko,ale odtud nevyteklo nic.
Vzhledem k tomu ze menim po 4tkm, tak si myslim ze to zase tak velky problém není.
Ale mam jiny problém co me ted trapi:
Asi 2 stranky zpet jsem psal ze me netesni predni tlumic. Není to pravda, tece mi brzdovka z CBS okruhu tak nestastne, ze pada primo na tlumic a vnitrek blatniku mam uplne zacakany a cbs nádobka je upne prazdna. Když mam skutr na hlavnim stojanu a naklopim na zadni kolo a zabrzdim levou brzdou, predni kolo se toci vesele dal. Popravde receno by me to ani tak nevadilo, ale radeji to opravim, protože bych nerad aby zaclo něco oxidovat diky absenci brzdovky.
Takze otázka zni, mate někdo nekde nejaky postup jak rozebrat predni plasty abych se k tomu dostal?