Diskuze o čemkoli.
02 črc 2016, 12:48
Nazdar chlapi, ak by to niekomu pomohlo či ventily robiť alebo nerobiť, včera som podľahol pokušeniu skontrolovať ich, keďže ešte robené nikdy neboli. Po dvoch hodinách zápasenia s plastami som sa konečne dostal k ventilom. A výsledok? Vôle ako z učebnice, na desatinu presne, nič nebolo treba nastavovať. Stav tachometra je 22 000km. Takže kontrola každých 4 tkm je podľa mňa vyložene zbytočná.
02 črc 2016, 17:14
To som tvrdil aj ja, ale pre servisy nie je zbytočná
Niektoré sa tvária že aj nadstavujú ale podla mňa vetšina nič nerobí ale keď to je servisný úkon pri prehliadkách počas garancie tak ho hlavne faktúrujú podla systému lacné rádio ale drahé baterky.
02 črc 2016, 17:28
Preto som na servisnej prehliadke nikdy nebol, na záruku im kašlem, servisnu knižku nemám a nepotrebujem. Za tie dva roky sa samozrejme nič nepokazilo. Olej si mením každých tri tisíc, lejem Motul.
02 črc 2016, 20:05
potkan píše:Nazdar chlapi, ak by to niekomu pomohlo či ventily robiť alebo nerobiť, včera som podľahol pokušeniu skontrolovať ich, keďže ešte robené nikdy neboli. Po dvoch hodinách zápasenia s plastami som sa konečne dostal k ventilom. A výsledok? Vôle ako z učebnice, na desatinu presne, nič nebolo treba nastavovať. Stav tachometra je 22 000km. Takže kontrola každých 4 tkm je podľa mňa vyložene zbytočná.
Ja byl ted na servisce po 16tkm. Delali ventily, menili svicku, vzduchovy filtr a desticky na predni brzde. U ventilu mi vyslovene rekli, ze byl mimo toleranci. Zatim co jsem ujel asi 500km po oprave se mi zda skutr zivejsi. Tankuju furt to same u stejne pumpy. Jezdim furt ty same trasy. A kopec, kde jsem mival na horizontu 70km/h mam ted 80. Samozrejme ze dost asi pomohl filtr. Ale ty ventily asi taky nebyly k zahozeni.
Jinak v servisce je kontrola ventilu po 4tkm? Me se zdalo, ze prvni ma probehnout prave az po 16...
02 črc 2016, 20:34
Vliv má především nový filtr. To s těmi ventily - tak to ti jen věšely bulíky na nos.
04 črc 2016, 21:06
... s váhou PCX, jeho jízdními výkony a šíří originálních pneumatik, je úvaha o krajních hodnotách adheze podle mne trochu mimo mísu, pokud si ovšem majitelé myslí něco jiného, měli by si gumy plnit směsí bohatou na dusík, protože ten má stabilnější chování při vysokých tlacích, změnách teplot pneumatik a udrží daleko déle konstantní tlak... těch 3,5atm není nic strašného...
05 črc 2016, 23:48
Je to prekročenie predpísaného tlaku o 1,5 atm a to je vela.Jazdil si niekedy s prehustenými pneumatikami o 50% ? Určite nie lebo by si takúto ptákovinu nenapísal.Toto si môžu dovoliť okruhový jazdci ale nie v bežnej premávke na civilných motocykloch za chladu a mokra.Jedna biela čiara a trochu dažďa pri teplote cca 10st je to istý pád.
06 črc 2016, 12:04
doncze píše:... s váhou PCX, jeho jízdními výkony a šíří originálních pneumatik, je úvaha o krajních hodnotách adheze podle mne trochu mimo mísu
Po mém skromném soudu, čím menší styčná plocha, tím víc záleží na tom, po čem jedeš. A nahustit na 3,5 baru ty iRC-čkový galusky je asi zaručená cesta do pekel.
Vlastně do pangejtu
YMMV. m.
06 črc 2016, 13:39
Nazdar chlapi, blizim sa k 8000km, na prehliadke som bol len pri 1000km a uvazujem ci teraz ist alebo nie.
Olej si vymenim aj sam (naposledy bol meneny pri 1000, v serviske je interval 8000, tak sa cudujem ze niekto pisal ze meni po 3000), jedine tie ventily su moja vecna dilema, ze ci to nedat skontrolovat. Inak ale skutrik slape ako ma, jedine co som si vsimol je, ze pri pomalom rozbiehani v tej faze kedy z volnobehu zopne spojka a skuter sa da do pohybu, tak to skutrom trasie. Ked je studeny motor je to vyraznejsie. Ked sa rozbieham prudko tak to netrasie, ale ked uplne pomaly tak ano. Co s tym viem urobit a v com moze byt problem ??
06 črc 2016, 15:09
Normální je, že když zkondenzuje přes noc v převodovce vlhkost, tak se to při rozjíždění třese, ale normální je aby to dělalo jenom když je ráno zima, nebo když se to vytáhne ze studené garáže. Takže bych vyčistil a vysušil spojku
-- 6. 7. 2016 15:47 --
Zeptám se do pléna.. Nevíte kdo by uměl v Praze udělat servisku na 12tis a namontovat yuminashi ev nějakej ekvivalentní variátor a ideálně udělat fuel tank swap z v3 do mojí v2? Díky
06 črc 2016, 18:39
billesik píše:Nazdar chlapi, blizim sa k 8000km, na prehliadke som bol len pri 1000km a uvazujem ci teraz ist alebo nie.
Olej si vymenim aj sam (naposledy bol meneny pri 1000, v serviske je interval 8000, tak sa cudujem ze niekto pisal ze meni po 3000), jedine tie ventily su moja vecna dilema, ze ci to nedat skontrolovat. Inak ale skutrik slape ako ma, jedine co som si vsimol je, ze pri pomalom rozbiehani v tej faze kedy z volnobehu zopne spojka a skuter sa da do pohybu, tak to skutrom trasie. Ked je studeny motor je to vyraznejsie. Ked sa rozbieham prudko tak to netrasie, ale ked uplne pomaly tak ano. Co s tym viem urobit a v com moze byt problem ??
Ako píšeš v servisnej knižke je uvedený interval výmeny oleja po každých 8000km no v autorizovaných servisoch ho aj tak menia po každých 4000km.Ešte k tej spojke, riešilo sa to na tomto fore snád tisíc krát:dať dole spojku,zdrsniť jemným šmirglom obloženie spojkových pakien a vnútro spojkového zvonu a dobre odmastniť tech.benzínom,alebo čističom brzd.
09 črc 2016, 08:52
Ahoj,
muzu poprosit bud o odkaz a nebo kratky popis jak vymenit brzdovku? Delal jsem to sice loni a pry mc pcx dve nádržky,takze jsem to asi udelal spatne. Mam i oskenovany navod z manualu,ale kvalita obrazku je dost mizerna a nechce se mi cist a prekladat hromada textu.
Také me prekvapilo, nebo jsem si aspoň nevsim ze není uvedena mira opotrebeni brzdových desticek.
Dekuji za pripadnou pomoc.
09 črc 2016, 14:25
Mrkni
https://www.skutry-levne.cz/nahradni-di ... 90704.html na destičkách jsou drážky...no a když už tam nejsou...konec...výměna
10 črc 2016, 11:19
Tak som nahodil JCosta variátor, dám sem pár poznatkov z jazdy. Každého asi najviac zaujíma akceleracia, takže takto, ako prvé už pri montáži som si všimol, že remeň sedí hlbšie, pretože polremenice sú od seba ďalej. Toto zrejme spôsobilo, že rozbehove otacky sú vyššie, bez toho aby som niečo robil so spojkou. Vario honda malo sice dobrý štart, ale okolo 40 kmh bolo akési hluché miesto, ako keď napríklad automat v aute radí dvojku. Costa zrýchľuje absolútne plynulo, otáčky drží vysoko, zrýchlenie je preto výraznejšie. Maximálka podľa gps 107 kmh, s kopca ešte viac. Spotreba absolútne rovnaká, lenže pozor, jazda je dynamickejšia. Celkový dojem, skuter ožil v každom režime, do kopcov ide krásne a pre mňa dosť podstatná zmena, že cestovnú rýchlosť udržím na úrovni automobilu (90kmh) bez toho aby som mal pocit jazdy na limite. Ak máte nejaké otázky, sem s nimi.
14 črc 2016, 10:23
Zajimalo by me, z jakeho materialu jsou poloremenice, jestli to nahodou není ocelove a tim padem skoro vecne