No jestli počty stále stoupají tak určitě ne těch starých verglů, ale naopak modernějších, u kterých po zahřátí motoru ani dle zápachu nepoznáš, že jde o diesel. Takový motor je citlivější k přírodě i k tvému nosu podstatně víc než soudobé benzíňáky s vyššími exhalacemi výfuk.plynů. Těch starých Avií nebo Liazek už naopak ubývá... Na motorce jezdím kvůli pocitu svobody a volnosti. Holt mě do nosu sem tam flákne hromada hnoje, koňská hromada nebo Avie s milionem kilometrů. To k tomu prostě patří Já vymslim spoustu kravin, ale tohle je podle mě jako shánět mezery do žebříku nebo bublinu do vodováhy. Jako recese dobrý. Takže to tak beru
Já si myslím, tedy pokud bych bral filtraci do přilby vážně , že není na trhu žádný respirátor, či jiné filtrační zařízení (co opravdu pořádně filtruje), které se normálně vejde do přilby tak, aby to něčemu nepřekáželo. Samozřejmě mám na mysli integrálku, či výklopnou s tím, že výklopnou přilbu beru tak, že jí řidič zavře. To by fakt asi musela existovat nějaká přilba s již zabudovaným filtračním zařízením a to nejspíš neexistuje.
Cerdik- ne nebyl.. Když ho v tomhle četník zastaví, tak si na homologaci ani nevzpomene. Spíš nebude honem vědít, kterej že test odhalí, co za tímhle stojí a začne mu zběsile rvát klacek pod jazyk, prsty do zadku a oholí prsa kvůli DNA..