Jestli je to dvoutakt a lil jen benzín, tak bych věděl...
Ale jinak, pán se v tom asi taky trochu hrabal, o čemž svědčí ty jeho dotazy na karburátor. Evidentně tak trochu jouda, když ani neví co má dělat v případě měkkého kola. Nafoukat a jezdím. To bych třeba já s prodávajícím neřešil, neboť bych uznal, že jsem mohl někde píchnout. Takže, když se v tom hrabal, je to jednoznačně jeho problém. Pokud šteloval karburátor jak mu v hospodě poradili, tak je vymalováno a není co řešit. Vysvětlil bych mu, že se v tom hrabal a tak si za nefunkčnost může sám.
Rozhodně bych tam už nejezdil. Dobrou vůli jste projevili a to stačí. Nenabízeli jste bezplatný doživotní servis a poradenskou linku v ceně skútru, tak není co řešit. Ať to odveze do servisu. Pokud pak servis řekne, že tam byla nějaká skrytá závada, o které jste museli vědět, je prostor na jednání. Pokud to servis neřekne, není co řešit.
IHNED veškerou komunikaci a kontakty řešit písemně, dopisy, e-maily, SMS. Tam se pak dá doložit, co kdo řekl a jak to bylo. Při takovém nastavení pravidel obvykle bývá klid.
Bude-li drzý do telefonu, slušně se rozloučit a položit.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350