Tak to přeju a závidím, já ho mám rozdělanej v garáži a nejhorší je na tom dělat v té zimě. Zitra jedu koupit novou kapsli do sytiče, tak doufám že to pomůže, jestli ne koupím celoroční šalinkartu a skůtra nechám shnít v garáži.
Ale chcu se zeptat k tý baterce, zkoušel jsem to přes autobaterku, která je v pořádku- máme ji v autě který chytne v týhle zimě aji po 3 týdnech napoprvý, ale když jsem ji měl u svýho scoota tak mi při startu zabíral variátor, jiskra ale po chvilce hned jen točil startér a pak jen cvakání....tak jsem myslel že jsem vybil i tu baterku ale v autě hned chytal zase napoprvé, tak sem z toho fakt blázen asi...prokluzující nakopávačku teď řešit nebudu, koupím tu kapsli na sytič a sem zvědavej jestli pošlape
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125