Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

Re: Díky za toto fórum

26 čer 2010, 23:41

_tom_ : Tak to je užasný, já mám jen 50-ku a spíše jen po městě, ale s přítelkyní si začín. áme pomalu užívat jízdu po okolí a užíváme si jízdu v horách.
Jsme z Krkonoš takže 50-ka tu má trochu práci, ale prostě to stojí za to!!!! A když nás na cestě zdravily motorkáři na mnohem větších strojích, bylo to užasný!!!!

Re: Díky za toto fórum

12 říj 2010, 23:51

Plánuji na příští rok větší scooter a tím pádem i jiný řidičák. Nejde mi tak o rychlost spíše o sílu v "našich" kopcích. Jen se bojím toho když budu dělat nový řidičák tak můžu přijít i o ten "základní".

Re: Díky za toto fórum

13 říj 2010, 07:20

to můžeš... :(

Re: Díky za toto fórum

13 říj 2010, 08:55

To tuningcarklub :Treba ist do toho vodicaku co najskor,ja som to tiez odkladal a robil som to az teraz v maji(5)a za "ine"prachy ale nelutujem mam Hondu PCX 125 a dlho som zvazoval ci si kupim 50-ku alebo si spravim vodicak "A" a pojdem do vyzsej kubatury.Mam plny vodicak okrem autobusov a tiez mi lepilo,ale robil som to poctivo aspon som si zopakoval vsetky paragrafy. :D

Re: Díky za toto fórum

13 říj 2010, 12:50

Dělal jsem zkoušky na A před 2 týdny.
Zkouška má 3 části.
1. Zkouška z testů na počítači.
2. Technika.
3. Jízdy

Když z 50 možných bodů v testu získáš méně než 43 bodů, tak si ohrozíš všechno co dosud máš. Ale jak jsem zjistil záleží okres od okresu. Např. v Plzni má 6 měsíců na opravu a až pak si papíry seberou. Ale byl u nás kluk ze Stříbra, který při rozšiřování na E udělal jen 40 bodů a chtěli mu hned papíry sebrat, takže si šel udělat opravné testy o týden později do Plzně.

Z techniky na motorkách je velmi obtížné vyletět, ale i když techniku neuděláš, tak se nic neděje. Technika se týká pouze skupiny A, takže se neohrozíš ostatní skupiny co máš.

To samé jízdy. Jízdy se opět týkají pouze skupiny A, takže nelze kvůli pokaženým jízdám přijít o papíry na auto.

Takže rozšíření řidičáku na motorku se není třeba bát. Ale teď už je docela pozdě na to začínat. Záleží na počasí, ale když se blíží mrazy, tak zkušební komisaři odmítají zkoušky na motorky dělat, takže zvaž zda raději nedělat papíry až na jaře. Mohlo by se klidně stát, že najezdíš zkušební jízdy a na testy si počkáš až do jara.

Re: Díky za toto fórum

13 říj 2010, 18:50

Sic je to off-topic, ale tez odpovim...
Ohrozis si papiry tim, ze neudelas pisemne testy na PC...jinym ne... ;)

A podle meho je nej si odchodit teorii pres zimu a na jare zacit jezdit ;) vetsina AS konci jizdy na moto kolem listopadu... ;)

Re: Díky za toto fórum

13 říj 2010, 21:57

Proc odchodit, vzdyt se da nasprtat z domu na PC :) Vice zde http://etesty.mdcr.cz/

Re: Díky za toto fórum

14 říj 2010, 06:22

To je fakt, ale treba v AS, kam sem chodil ja, byla ucast na teorii nutna...zalezi na konkretni AS :)

Re: Díky za toto fórum

14 říj 2010, 07:39

Ja jsem na teori nebyl ani jednou, take proc kdyz jsem mel nekolik let ridicak, testy jsem se naucil na netu a jizdu na motorce jsem absolvoval pouze 2x, pry abych vedel jak se motorka ovlada :mrgreen: Celkem mne to i mrzelo, byl to krasny chopr Suzuki Intruder 1400 :)
Zkousky jsem udelal na plny pocet a byl jsem i prvni hotov. Z tech co absolvovali autoskolu celou, tak to dve tretiny z nich nezvladli.
Ono je to spis o celkovem pristupu a dnes udelat testy je sranda na jeden den uceni.

Re: Díky za toto fórum

14 říj 2010, 15:38

To mas pravdu ;)
Oni asi kdyz uvidi chlapa, co ma ridicak nekolik let, tak to asi nehroti... ;) je to o pristupu kazde AS

Re: Díky za toto fórum

31 říj 2010, 01:13

Souhlasím. V AŠ mi dali CDéčko, ať se prej naučim testy. To byla fakt záležitost jednoho odpoledne, jsou tam otázky, že se z 95 % nedá udělat chyba. Stačí používat hlavu, logiku a zdravej rozum. A jízdy jsem dělal 2 X +- 10 min, pak mi řek, ať přijdu ke zkouškám. Takže moje AŠ trvala týden. A testy na plný počet během chviličky. Ale byli tam exoti, co se s tim trápili celej limit a pak to stejně neudělali
Odeslat odpověď