od angel2904 » 06 srp 2012, 13:09
Na hlavním stojanu stroj natlačit co nejvíc předním kolem na přední čelo vozíku resp. do rohu když to půjde. Pak přikurtovat přes středový tunel k podlaze a vzadu do stran za úchyty spolujezdce. Tak jsem vezl Silverwinga (Č.Budějovice-Liberec), sice v dodávce, ale je to vlastně o tom samém. Nehnul se ani o centimetr. Někdo říká nechat na kolech na bočním stojanu se zataženou ruční brzdou. Nevim jestli ji Burgoš z r.2000 má (asi ano), ale takto musí být kurtování podstatně pevnější na více místech
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...