pridám svoju skúsenosť..podľa fotografií a videí zo zrazov som zistil, že na B400 jedno stretávacie svetlo je takmer neviditeľné za slnečného dňa...preto dochádzalo k tomu, že si ma zamieňali z malým skútrom s nízkou rýchlosťou, preto som začal alikovať pri osamotenej jazde rozsvietené diaľkové svetlo..situácia sa zmenila začali si ma zamieňať s rýchlou mašinou a na križovatke počkali
ale pripomínam jednalo sa o Burgmana 400..u B650 svietia obidva reflektory tým pádom som viditeľnejší..prípadne použijem vystražné prebliknutie diaľkovými a v určitých prípadoch klaksón..veď na to tam je..ak máte pocit, že vás vodič auta v hustej premávke neregistruje, pretrúbte ho..je potreba aby si uvedomil, že ste tam...snaha o myšku alebo manéver sa niekedy minie účinkom..a končí to ako na Južnej spojke...ako to bolo sa pravdepodobne nedozvieme, nakoľko je len jeden svedok a to vodič auta do ktorého nabúral, ten može tvrdiť, že mu neskočil na brzdu, aby mu dal (skútristovi) za vyučenou ak áno..dúfam, že ho svedomie bude pekne hrýzť, že zabil človeka..to je len moja teória...