Zdravím, nebude vadit když celou zimu bude stát motorka na bočním stojanu? Nesleží se například pneumatiky? Jedná se o CBR 125 (asi 120kg) takže si myslím že kupovat takové ty stojany pod kola nemá cenu. díky
Pro klid v duši občas když se půjdeš podívat na miláčka ho lehce posuň ať pneumatiky změní polohu a neotlačují se jen na jednom místě, ale nic se tomu nestane, když budou mít správnej tlak.
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin
Máš to vymyšlený, ale to by neklaplo, protože couvat do garáže do mírnýho kopečka se 170kg prostě nejde a i kdyby to šlo, tak bych z tý garáže nevylezl. Malaguti má trochu širokej čumák, že je tak akorát mezi zdí a autem s rezervou cca 3cm
Myslí, že si Tě Tomík pozve, ať mu to v jeho garáži názorně předvedeš. Když se Ti to povede, bude Tomík rád. Když se Ti to nepovede, budeš za blbce. Není co ztratit.
Jedu a kochám se ... Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125 Je: Honda Forza 350
nj, tak jsem jen línej, starýho psa novejm kouskům nenaučíš.... Jen jsem chtěl odpovědět na téma, že takhle parkuju v garáži pořád a nezdá se mi, že by to mělo nějakej špatnej vliv na cokoliv. Nejsem na takový věci přecitlivělej, tak neřeším
To víte, dneska jsem si dovezl nový stroj tak chci aby byl 100% vymazlený asi se po tom zadním stojanu radši podívám, kdyby byl nějaký třeba použitý za pětistovku tak ho vemu
btw. to s tou garáží a popředu zprava zleva... to jsem absolutně nepochopil, ale nevadí
A co koupit třeba TOHLE. Využiješ to i jinak než na parkování a na postavení na zimu ideální. Možná ještě pod zvedák udělat plošinku s kolečky, pak je parkování hračkou. A bude ti loužit i když budeš obnovovat vozový park.
Něco podobného jsem si kdysi vyrobil z nůžkového zvedáku z Octávie. Slouží dodnes.
Jinak stání na bočáku ničemu nevadí a za těch pár měsíců se ani pneumatiky neotlačí. Stejně se jedná tak o čtyři měsíce. Stání na centrálu, nebo jeho náhražce ušetří hlavně místo v garáži.
Naposledy upravil Gek dne 01 kvě 2012, 10:14, celkově upraveno 1
Kymco Xciting 500i. a nejčastěji k vidění " Festina Lente "" Lepší být v šest doma, než o půl šesté v márnici "
Urcite je lepsi parkovat na hlavnim stojanu, protoze se odlehci pruzici jednotky a pneumatiky nejsou deformovane v jednom miste. Toto ale plati predevsim u tezsich motocyklu/skutru. Pokud hlavni stojan nemas, tak si ho radeji dokup, urcite ho ocenis pri pripadnych opravach a nebo i defektu nekde na ceste.