jen pro zajímavost. Takhle se se systémem ABS seznámil profesionální závodník (zdroj motorkari.cz)
"Mám zařazený šestý rychlostní stupeň, plný plyn a zhruba u cedule 200m začínám brzdit, stejně intenzivně jako na ZX-6tce. Nástup brzd jsem ještě registroval, ale poté okamžitě jakoby přední brzda rezignovala na můj povel a brzdila pouhými 70% po úsek, troufám si říci, 80 metrů. Samozřejmě, že jsem do šikany nezatočil a s ještě vykulenýma očima jsem se propletl mezi balíky. Doslova mě po tomto manévru polilo horko, a další zatáčky jezdím s větší rezervou, než doposud.
V podmínkách při kterých jsme testovali tento systém brzdového ústrojí, je dle mého názoru v provozu nebezpečný. Kolikrát se mi v životě stalo, že jsem musel velmi rychle reagovat na vzniklou situaci v běžném provozu razantním zmáčknutím brzdové páčky, abych předešel hrozícímu nebezpečí. Obávám se, že v sedle Hondy vybavené nevypínatelným systémem C-ABS se stává řidič tohoto motocyklu zranitelnějším. Jeho reakce včas zabrzdit a předejít neštěstí je totiž ovlivněno tímto systémem, který z ničeho nic jednoduše nezabrzdí tak, jak byste v danou chvíli potřebovali"
Ve skutečnosti je to ještě horší. Pokud "logika" ABS vyhodnotí při ostrém brzdění rozdílné otáčky předního a zadního kola tak to jede dál jak urvanej vagon a jediný způsob jak zastavit je 20m lana a kotva
A to se zatím bavíme jen o ABS a ne o šílenosti CBS!!