Nerozumím jdu na brzdy a přední kolo mi podklouzne? Je každému snad jasné, že na mokru sebelepší "borec" si při extrémním dobrždění před zatáčkou lehne. S ABS, jako u auta je to ještě směrově ovladatelné.Nemusím jezdit do zatáček,rozjeďte se rovně po trávě a ostře zabrzděte bez ABS a změńte směr.Ani to nestačíte, protože se začnete smýkat buď nalevo, nebo napravo podle těžiště jak sedíte. Další faktor,leknete se, nejste připraven a ležíte. S ABS se to dá ještě směrově ovládat, neboli řídit, jako u auta.Dnes již snad žádné nově vyráběné auto bez ABS asi není, mimo speciálních supersportů , Měl jsem ho na autě už z roku 1986 a pak u všech cca 40kusů. to jsem odbočil. Je to podle mě nezlobte se, trochu vychloubání a přeceňování svých schopností. Nevím jakou "kládu" jezdíte,ale i s ABS se dá jet velmi rychle a bezpečně.Někdy bych se s vámi jel rád projet tzv. rychlejší jízdu, abych něco odkoukal. Na okruhu nevím, možná pár vyjímek.Kamarád jezdí na CBR s ABS na okruhu a nikdy si nestěžoval na brzdy.Ale většina 99% lidí i vyježděných za normálního provozu, ne na okruhu ABS uvítá a přispěje k bezpečnosti a ovládání motorky v krizových situacích. V tomto zásadně nesouhlasím s Bahňákem i když vím, že je testovacím jezdcem a bývalým továrním jezdcem Jawa.Určitě má velké zkušenosti a poznatky, ale asi to cítí on jinak. Myslím si a mezi ně se i počítám a je mi 50, od 12let jezdím na "černo"na motu a už jsem něco najel a měl v ruce pár strojů a že technika mi jde v ruce a ne proti mě.Dnes s tím již nic neuděláme,silnice jsou přeplněné a výrobci auta i moto prošpikují elektronikou a veškerými vymoženostmi. Auta i mota nás potom na servisu budou stát moc peněz. Jediné, co můžeme do budoucna udělat, tak si nechat staré osvědčené auta,mota a na stáří nehledět. Starat se o ně a jezdit a myslet si o tom své, být za každou cenu in a na moderním?