Možné to je, vozidlo mělo něco nalítáno a bylo z minulého století - ted už to mají kluci možná vychytanější, jsem rád za každé poučení
K moto jsem našel toto :
http://www.motohouse.cz/zaostreno-na-pr ... system-absZde jeden coment, ke kterému se přikláním i já : Víťas Gola - MH 26. dubna 2011, 15:49 | 1 0
ABS ano či ne
Můj názor na protiblokovací systém jakékoli podoby, je poměrně známý. ABS na motorce rozhodně ne a pokud ano, tak v té verzi, aby se dalo natrvalo odpojit. A nebojím se zde vyjádřit až tak radikální názor, že by si každý jezdec měl vyzkoušet, co to je smyk předního kola, i za cenu menšího pádu. Jeden z důvodů popsal ve svém příspěvku Carlos, ale myslím si že existuje ještě pádnější argument, mluvící proti tomuto systému a tím je délka brzdné dráhy. To je veličina, která je na motocyklu naprosto zásadní! Stěžejní funkce ABS u automobilů není zabránění smyku (to je až ta druhotná), hlavní je ta, že s tím autem jde i přes smyk zatočit. Tento manévr ale u motorky nepřipadá v úvahu, takže jediná funkce ABS u motorky je zabránění smyku, když se člověk lekne a hrábne na kluzkém povrchu moc silně na brzdy. Jinak ve všech ostatních brzdných kritériích a situacích, motocyklové ABS prohrává a v některých dokonce fatálním způsobem. Důkazem budiž náš test motorek s ABS a bez ABS na letišti v Hodkovicích. Ze 100 km/h do zastavení byla motorka s ABS o 7 metrů delší. Což na první pohled není moc, dokud to nevidíte v reálu, protože v tu chvíli, kdy na motorce bez ABS už stojíte, máte na motorce s protiblokovacím systémem ještě cca 40 km/h přebytku rychlosti! Co by se dělo, kdyby tam stála pevná překážka asi netřeba popisovat. A dále to stoupá, ze 150ti km/h už je to víc jak 15 metrů a to už je prostě děsivá vzdálenost, rovnající se rozdílu mezi životem a přinejlepším velkým problémem.
Zbytek comentu si dočtěte z odkazu - coment se nachází skoro dole.
Naposledy upravil
crhy dne 03 říj 2012, 18:07, celkově upraveno 1