Diskuze o čemkoli.
13 pro 2010, 10:59
to Neos50: Určitě ti bude řada majitelů vděčná za pokud možno podrobný návod jak to udělat.
Myslím tím skutečný postup a ne nějaký teoretický blábol jak předělat něco co jsi v životě neviděl !!!
14 pro 2010, 09:24
řeknu to asi takhle kdo ví jak na to..ten návod nepotřebuje a kdo to neví tak to stejně odveze někomu kdo ví..takže co budu psát.princip je v tom ,že všechno co je mezi brzdovyma válcema a brzdičema vyhodíš a natáhneš nejlépe pancéřky mezi přední brzdou a předníma brzdičema a zadní brzdou a zadnim brdičem jako to je na obyč motorkách
a neboj vím jak tyhle systémy vypadají.Třeba CBS je na více méně všech dospělejch Hondách.
14 pro 2010, 09:33
to Neos50: Věděl jsem předem, že skvěle poradíš
Tak já jdu natahovat pancéřovku k mechanickýmu bubnu
Fakt je skvělý, když člověk dostane dobrou radu od odborníka.
14 pro 2010, 11:31
Bahnak píše:...jdu natahovat pancéřovku k mechanickýmu bubnu...
No vidis a konecne ti to bude brzdit podle predstav. A co ses kolem toho natlachal, kdyz je to takhle jednoduche.
14 pro 2010, 11:54
Myslim, že když pominu názorovej rozpor, tak si každej má možnost vybrat zda si pořídí stroj z nějakou ze zde uvedených vychytávek, ale nechápu, proč ,když to či ono někoho štve stále stroj vlastní a nevymění jej ke své spokojenosti
14 pro 2010, 15:00
to Miroslav Sedlmaier: abys měl o čem psát !
Další do SZ.
14 pro 2010, 17:02
Neber to vše tak osobně a uvolni se trochu ty čerte
někdy to může být myšleno i jako legrace
14 pro 2010, 17:31
po těch reakcích co jsem tu zažil už jsem opravdu trochu nerudnej. Pokud se příspěvky netýkají přimo mě tak už se tady o CBS vůbec odmítám bavit.
15 pro 2010, 09:50
Bahnak píše:to Neos50: Věděl jsem předem, že skvěle poradíš
Tak já jdu natahovat pancéřovku k mechanickýmu bubnu
Fakt je skvělý, když člověk dostane dobrou radu od odborníka.
a já ti říkám ,že jsem ti podstatný řek
..princip je pořád stejnej vyměníš kusy mezi páčkou a brzdou..netvrdím,že znám všechny motorky do detailu jen tvrdím ,že bych si s tím uměl poradit kdybych to musel řešit...vždycky je řešení a to i pro mechanický brzdy.
15 pro 2010, 10:05
Otazkou ale je, co v pripade nehody je horsi. Jestli CBS a nebo neodborny zasah do brzd. Podle mne spravna a jedina cesta je koupe jineho motocyklu bez CBS.
15 pro 2010, 11:23
Pochopil jsem že systém na Kymčáku je CBS. Prosím o vysvětlení, proč to není dobré. Zatím mi to vyhovuje, ale asi jsem se nedostal do krizovek.
15 pro 2010, 11:32
doplnil by som ešte Gekovú prosbu: vysvetlenie dovodu prečo je CBS "nepraktické " a "nebezpečné" a ako v tomto prípade jazdiť...poradiť začiatočníkom alebo aj pokročilejším, aby sa mohli prípadne vyvarovať situácií keď im to nepomáha ale škodí a ako sa zachovať keď tieto situácie nastanú. Myslím ,Bahnaku skúsenosti máš, tak by to mohlo vyjsť v podobe obšírnejšieho článku (testu), prípadne pokračovacieho seriálu na skutrportálu...kde to bude vysvetlené...určite by to ľudia uvítali...ak dostanú radu, ako vlastne jazdiť na moto-skutr s CBS..tak a názov by už bol
než sa prehrýzať 15 stranami topicu...
15 pro 2010, 14:44
Gek píše:Pochopil jsem že systém na Kymčáku je CBS. Prosím o vysvětlení, proč to není dobré. Zatím mi to vyhovuje, ale asi jsem se nedostal do krizovek.
jestli jsem Bahňáka pochopil dobře tak jemu ani tak nejde o to ,že by to bylo nebezpečný v běžném provozu,ale v provozu jakém jezdí on..tedy i sníh a různý jiný bordel po silnici a mimo ni a jsou případy jako třeba teď sníh kdy je ti k ničemu když máš obě brzdy spřažený dohromady navíc když každá brzdí jinak.Mě osobně taky vyhovuje víc když jedu z kopce po sněhu a můžu si brzdit jen samotnou zadní brzdou..přeci jen smyk zadního kola se dá zvládnout podstatně líp jak předního nebo nedejbože obou najednou což se v případě spřažených brzd bez problémů stane.V tom případě by bylo vhodný ABS,ale ani to není úplná záchrana..Já si taky radši potrpim na oddělené brzdy.S Dual CBS jsem jezdil na Hondě X11 brzdí to krásně až bych řek luxusně,ale nedovedu si to představit za nestandartních situací kde bych potřeboval využít různé dávkování brzdně síly na předku a zadku.
15 pro 2010, 15:04
Děkuji za vysvětlení. Tohle zní naprosto logicky a pochopil jsem to.
Já toho na sněhu moc nenajezdím, tak to asi bude tím.
19 črc 2012, 18:28
Ahoj,
dokázal by mi někdo poradit jak seštelovat CBS? V manuálu stojí, že zadní brzdová páčka se má zmáčknout o 15-25mm než začne brzda brzdit. O kolik se má pohnout při uplném stlačení ta přední?
Díky