Diskuze o čemkoli.
12 úno 2013, 20:47
v současné době je C4 Picasso ve výbavě tendance za 299000 s DPH. Je to nové, bez automatu, žádný trhač silnic, ale rodinné auto.
Já o něm silně uvažuju, protože moje Stilo má 8 let, 160000km (kolikátých?) na tachometru a co chvíli abych něco opravoval. Když si spočítám, kolik jsem za posledních 8 let dal za 2 ojetiny a jejich servis, tak se mi víc vyplatí nové auto.
Francouzských aut bych se nebál, vyrábí to jako každý jiný, a v něčem jsou možná i pečlivější než jiní výrobci.
12 úno 2013, 20:50
Já mněl Peugeoty dost roků a byl jsem s nimi velmi spokojený! Poslední mi vydržel 10 roků a to jsem ho kupoval 3 roky starý z Belgie a jen jezdil
Prodal jsem ho ve skvělém stavu a prodal, že jsem chtěl už SUV 4x4
.
12 úno 2013, 22:15
MMMM: Promiň, možná jsem to někde přehlédl, ale proč trváš zrovna na takhle velkym autě? Jak často využiješ plnohodnotné 3 zadní sedačky nebo dokonce 7 míst v autě? Je jasný, že takovýhle "autobus" nebudeš kupovat s benzínovým motorem, na druhou stranu - kolik kiláků ročně najezdíš, aby se ti vyplatila nafta?
Taky pomalu uvažuju nad výměnou vozu, mé drahé se líbí Chevrolet Orlando - ano, auto je to pohledné, ale k čemu? Je to prostě jen momentální móda vozit se v SUV, ale důležitá je jedna věc - člověk si musí uvědomit co od auta očekává a kolik je ochoten do pořízení a následného provozu investovat peněz.
Takže za mě osobně - pokud člověk často nevozí bandu 7-mi lidí, mohl by v pohodě stačit větší kombik
Ale ty to asi vidíš jinak, když prodáváš P407
12 úno 2013, 22:39
MMM tam potřebuje dát 3 plnohodnotné dětské sedačky a né nějaké náhražky sedaček, já ho plně chápu mám 7 místné a vezl jsem zatím 6 lidí asi 4x do roka, ale pořád je to jistota že když potřebuju naložit rodinu nemusíme jet dvěma autama.
A když si jen představím jak bych do xsary combi co jsem měl předtím rvat dvě sedačky a občas manželku mezi, to by se asi sousedi nasmáli
)))).
Takže za mě jasný tip na převážení vzduchu je maga SUV
. Jinak já jsme taky s benzínem max. spokojen.
13 úno 2013, 01:15
MMMM píše:Jsem moc omezenej tím, že potřebuju vzadu 3 plnohodnotný sedačky. Né 2,5 jako nabízejí všechny kombíky, ale opravdu 3. Tím pádem, když jsem z výběru vyhodil Espace a C4 piccaso grand, zůtala mi jen stará známá trojice Sharan, Alhambra, Galaxy. Vzhledem k modernizacím - Sharan 2011, Alhambra 2010, Galaxy 2007. Mi prakticky zůstala už jen jedna možnost - Galaxy.
Nejsem z toho nadšenej, protože sehnat něco pod 2 kila se tak nějak zdá čím dál tím větší utopie, ale jinak to prostě nejde.
Měl jsem Galaxy r.v. 2007 2.0.TDCI 103Kw dva roky a absolutně bez problémů když jsem ho prodával tak mělo 220 000 najeto takže s bazarem ti neporadím ale auto s tímhle motorem říkám ano ,jen teda já nešetřím na servisu a předchozí majitel taky ne ,kdyby tě zajímalo víc info o tom autě tak se ptej
13 úno 2013, 01:27
Nechci být za exota, ale nejlepší volbou by byl Fiat Multipla...ale musíš rychle nasednout a moc si ji neprohlížet z venku
cena v bazarech směšná (protože se nikomu nelíbí), servis levněji už nejde, btw dokonce má vepředu místo pro 3 lidi
13 úno 2013, 07:00
Na téma tří plnohodnotných míst pro dětské sedačky vzadu vyšel na idnes docela dobrý článek
http://auto.idnes.cz/detska-autosedacka ... etver=full
13 úno 2013, 09:11
Ta Honda v tom článku taky nevypadá špatně a podle přehledu cen jetých aut to taky není tak špatný.
13 úno 2013, 09:48
Je mi jasný, že to schytám a možná tu rozjedu flame.
Řeším podobný problém. Mám cca 200000kč a potřebuju auto, kombíka, s co největším kufrem, v co nejlepším stavu, s klimou, vakama, nejlépe nebourané a takový, co mi hned někdo neukradne. Mám Escorta kombíka a menší než je Ford mít nemůžu. Došel jsem k závěru, že si počkám na akci a pořídím novou Dacii Logan MCV Arktica. Každý tohle auto zná a každej nad ním ohrne nos. Jenže za tu sumu, kde koupím auto z roku cca 2006-8, najeto od 120-270000km možná i víc s nejasným původem budu odjíždět s autem, který ma na tacho nulu s pětiletou zárukou a s vědomím, že se mi za další zatáčkou nerozsype. Navíc za 20 táců se do toho dá hodit LPG. 1,6 8V se dá pořídit s LPG už z výroby.
Prodejce mi řekl, že pokud mám dost vysoký sebevědomí, že budu jezdit v lowendu, lidi mě budou mít za blázna a řidiči oktávek a prassatů vám budou dávat najevo, jaká jsem nula, tak je to ideální auto pro mou rodinku.
Navíc tady v HK je prodejce, který se o to docela stará a nekašle na zákazníky.
Posle akce na MCV Arktica 1,6 8V byla na podzim, cena 184990kč.
13 úno 2013, 10:03
Myslím že když už tahle uvažuješ tak nemáš potřebu někomu něco dokazovat a tím pádem je to pro Tebe nejlepší možná varianta. Jako velký kombík je to ideální auto
Logana má kamarád a jízdně ti to bude připadat hodně podobné k Escortovi ( toho má zase přítelkyně
) ačkoliv je tam rozdíl 15let ve výrobě. Na druhou stranu je tam minimum elektroniky asi jako v autech z 1995-2000 takže ti většinu věcí opraví kdejaký gárážista
13 úno 2013, 10:04
archaický motor
nulové pohodlí
nižší bezpečnost
v podstatě dostaneš jakoby "15 let sraré auto" v novotě
ale proč ne...kde jsou ty časy, kdy u dopravního prostředku bylo smyslem zdolávání dálek a ne samotné bytí stroje.
13 úno 2013, 10:22
Archaický neznamená automaticky špatný. Pohodlí je individuální. Třeba po jízdě v nový oktávce do Brna a zpět jsem se další den léčil. Ve víc nepohodlným autě jsem neseděl. Fábii ani nekomentuju, to je auto pro permoníky. Mě posed v Loganu naprosto vyhovuje. Zajímavý je, že jsem zkusil Lodgy a do ní se nevejdu. Vepředu je malá a divně udělaná.
A nakonec, kde nic není, tam se nic nerozbije. Nechci dopadnou jak brácha, kterej si koupil novýho Golfa a furt mu tam něco bliká a svítí. To auto se mu po 20000km a roce ježdění rozpadá a furt je v servise s nějakou elektronickou závadou. Naposled problém s ESP, kde se v rakousku nemohl rozjet na sněhu. Teď řeší, jak jim to auto hodit na hlavu a koupit jinou značku.
Naftovej Escort je na tohle super. Jediná elektronika je v hodinách.
Já potřebuju takový AK47 nebo T34-85. Musí fungovat furt a musí mít protiblicí úpravu, protože děti dovedou auto velice rychle zdemolovat a pes tomu taky nepřidá.
Navíc v bazaru koupím 8 let starý auto takže on to takovej rozdíl nebude....
Já tím chtěl hlavně nastínit to, že k rodinné ojetině dnes už existuje nová alternativa.
13 úno 2013, 10:54
sinistre píše:archaický motor
1,6 8V je jeden z nejlepším motorů od Renaultu a bez problémů udělá přes 500 000km což se o novinkách od VW 1,2 1,4 TSi opravdu tvrdit nedá když jim po 60 000km selhávají rozvody
sinistre píše:nulové pohodlí
v porovnání s čím
sinistre píše:nižší bezpečnost
než 15 let staré auto ve stejné třídě
to pochybuji
viz.sinistre píše:v podstatě dostaneš jakoby "15 let sraré auto" v novotě
Tohle je nesmysl, když už tak máš auto elektronicky vybavené jak před 15 lety,ale plné moderní techniky