Přesně tak. Já měl na Simsonu skutru najeto přes 30 000 km. Když jsem ho kupoval se 17 000 na tachometru docela jsem se obával, ale původně měl být jen na překlenutí prázdnin, než budou papíry na auto. Nakonec jsme spolu strávili pěkných deset let a šlapal jak hodiny. A když ne, nikdy to nebylo nic co by se neopravilo za 5 minut u cesty Jen jednou jsem ho přehřál, Simson střelil do výfuku a bylo po něm. Celou dovolenou jsem se ho snažil oživit a nakonec jel domů na vozejku. Dobu stál v garáži a já nevěděl co s ním. Pak jsem dostal tip - dělaly to hodně Tatrany - při přehřátí dojde k samozápalu a vystřelí to gufero ke spojce, takže to začne nasávat olej a nejede. Stačilo gufero zamáčknout zpátky a už zase bzučel Podle mě kdo koupí kus který se nikdo nesnažil "natunit" tedy nehrabal se do elektriky a karburátoru, má nesmrtelného a velice skromného pomocníka. Jinak těžko ti radit se servisem když nemáš vyplněný bydliště. Znám jeden dobrý ve Velkých Hamrech u Tanvaldu ......
P.S. V Liberci dnes padá bílý humus, takže letošní zimu poprvé v práci pěšky