Diskuze o čemkoli.
27 dub 2010, 20:26
záměrně píši do volné diskuse, protože vím, že je toho tu rozprášeného vícero
Jak je to se sežizováním ventilů u motorů (obecně) a pro mě hlavně u PSka 125ky. Servis honda se k tomu staví tak, že nutnost seřizovat je až bůhví po kolika kilometrech, střílí v cifrách 8000 nebo 12000km. návod k obsluze píše politickou větou "sečídit, vyčisti, zkontrolovat je-li to potřeba" a toto je psané u 1000; 4000; 8000; 12000km. objel jsem okolí a zbytek obtelefonoval a pro tu srandu se všichni shodují, že za kupu let praxe to dělají stejně. Takže 8 servisů honda to z počátku do 8000km prostě nedělá, i s nabídkou, že si za to zaplatím, odpověď vždy, že je to zbytečné. Ptal jsem se tedy konkrétně na PS, SH a lead což je plus mínus podobná kategorie.
Taková je dnešní zkušenost.
Tak a teď čekám bouřlivou debetu, a jestli můžu prosit tak třeba nějak podloženou, kde vám to dělali a víte že je to opravdu hotové. Jsem trochu v rozpacích
27 dub 2010, 21:32
Oni to nedělaj prostě proto, že to není potřeba. Ventily se sami od sebe nezozeštelují. Po delší době se pochopitelně následkem opalování a zaklepávání vůle zmenšuje. Není to ale určitě prvních 10tis. Nějaká kontrola má smysl po takových 20tis. ale nejspíš to bude jen kontrola bez nutnosti něco seřizovat.
27 dub 2010, 21:37
Me serizovali ventily tedka, podle tacha mam 36tis km..a snad i doo
A koukal na to a rikal, ze to bylo ok - saci, vyfukovej, jak maji byt...Takze bud to jen krapitek poupravil nebo nechal bejt
Takze si myslim, ze to taky je zbytecne
27 dub 2010, 23:43
Někdo tady někde psal, že si dělá ventily pravidelně, možná Bahnak na PSku?
28 dub 2010, 07:56
V garančce mi ventily v MCH dělali v 1000,4 000 a pak po 4 000 km,muselo to tam být hodinu předem aby motor vystydnul a mohl jsem být i na dílně. Po garančce to tam dávám na seřízení po +/- 5 000 km.