záměrně píši do volné diskuse, protože vím, že je toho tu rozprášeného vícero
Jak je to se sežizováním ventilů u motorů (obecně) a pro mě hlavně u PSka 125ky. Servis honda se k tomu staví tak, že nutnost seřizovat je až bůhví po kolika kilometrech, střílí v cifrách 8000 nebo 12000km. návod k obsluze píše politickou větou "sečídit, vyčisti, zkontrolovat je-li to potřeba" a toto je psané u 1000; 4000; 8000; 12000km. objel jsem okolí a zbytek obtelefonoval a pro tu srandu se všichni shodují, že za kupu let praxe to dělají stejně. Takže 8 servisů honda to z počátku do 8000km prostě nedělá, i s nabídkou, že si za to zaplatím, odpověď vždy, že je to zbytečné. Ptal jsem se tedy konkrétně na PS, SH a lead což je plus mínus podobná kategorie.
Taková je dnešní zkušenost.
Tak a teď čekám bouřlivou debetu, a jestli můžu prosit tak třeba nějak podloženou, kde vám to dělali a víte že je to opravdu hotové. Jsem trochu v rozpacích