A zase ty ventily

Diskuze o čemkoli.

A zase ty ventily

Příspěvekod _Tom_ » 27 dub 2010, 20:26

záměrně píši do volné diskuse, protože vím, že je toho tu rozprášeného vícero

Jak je to se sežizováním ventilů u motorů (obecně) a pro mě hlavně u PSka 125ky. Servis honda se k tomu staví tak, že nutnost seřizovat je až bůhví po kolika kilometrech, střílí v cifrách 8000 nebo 12000km. návod k obsluze píše politickou větou "sečídit, vyčisti, zkontrolovat je-li to potřeba" a toto je psané u 1000; 4000; 8000; 12000km. objel jsem okolí a zbytek obtelefonoval a pro tu srandu se všichni shodují, že za kupu let praxe to dělají stejně. Takže 8 servisů honda to z počátku do 8000km prostě nedělá, i s nabídkou, že si za to zaplatím, odpověď vždy, že je to zbytečné. Ptal jsem se tedy konkrétně na PS, SH a lead což je plus mínus podobná kategorie.

Taková je dnešní zkušenost.

Tak a teď čekám bouřlivou debetu, a jestli můžu prosit tak třeba nějak podloženou, kde vám to dělali a víte že je to opravdu hotové. Jsem trochu v rozpacích
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: a zase ty ventily

Příspěvekod BG650 » 27 dub 2010, 21:32

Oni to nedělaj prostě proto, že to není potřeba. Ventily se sami od sebe nezozeštelují. Po delší době se pochopitelně následkem opalování a zaklepávání vůle zmenšuje. Není to ale určitě prvních 10tis. Nějaká kontrola má smysl po takových 20tis. ale nejspíš to bude jen kontrola bez nutnosti něco seřizovat.
Uživatelský avatar
BG650

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 402
Registrován: 27 lis 2007, 17:57
Bydliště: Lety u Dobřichovic
Skútr / moto: B 650, X9 250,ČZ 175,KLR 600 602371312

Re: a zase ty ventily

Příspěvekod MisaKacenka » 27 dub 2010, 21:37

Me serizovali ventily tedka, podle tacha mam 36tis km..a snad i doo :) A koukal na to a rikal, ze to bylo ok - saci, vyfukovej, jak maji byt...Takze bud to jen krapitek poupravil nebo nechal bejt ;)
Takze si myslim, ze to taky je zbytecne ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: a zase ty ventily

Příspěvekod renos » 27 dub 2010, 23:43

Někdo tady někde psal, že si dělá ventily pravidelně, možná Bahnak na PSku?
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: a zase ty ventily

Příspěvekod Kokeš » 28 dub 2010, 07:56

V garančce mi ventily v MCH dělali v 1000,4 000 a pak po 4 000 km,muselo to tam být hodinu předem aby motor vystydnul a mohl jsem být i na dílně. Po garančce to tam dávám na seřízení po +/- 5 000 km.
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34


Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků