
Odesláno z mého DUB-LX1 pomocí Tapatalk
Jako je to silnější o dost, akcelerace je na hraně 125 ccm ale víc jak 70 kmh z něj nedostanu.prostě Míra píše:Si teda dovolím reagovat
No maximálka je dána otáčkama motoru, ty ti snad trochu zvedl ten válec a karburátor..stalo se vůbec něco?? Je to aspoň silnější? ..a variátorem. Když je roztočeno na maximum a variátor je třeba z vršku úplně otevřenej, tak cejtis jak zacuká a víc to prostě nepojede. Řemen už má nejtěžší převod. A to je maximálkatakže nějakej tuningovej od malossi, protože jakkoliv laborovat s válečkama / pružinou nepomůže, zmeni se jen projev a spíše k horšímu. Musíš mít jiný řemenice co pustí řemen dál.
Nejlepší zvýšení rychlosti bude spočívat v pořízení skútru 125ccm
icask2 píše:Nie je to presne ako si to napisal. Da sa zvysit rychlost ale vymenou sekundarneho prevodu. Vacsi valec da viac sily, lepsie to pojde ale rovnako rychlo.
Hele jako jsem student takže peněz moc neníprostě Míra píše:icask2 píše:Nie je to presne ako si to napisal. Da sa zvysit rychlost ale vymenou sekundarneho prevodu. Vacsi valec da viac sily, lepsie to pojde ale rovnako rychlo.
Nj, ale jsou k dostání díly??
Co to je, Yamaha JOG 50?
Nejjednodušeji si pomůžeš třeba ještě laďákem, pustí motor víc do otáček. Třeba o tisícovku. Kolik to může točit, 7 při dobrý vůli, tzn si pomůžeš o kolik, teoreticky 6 km/h? Kdoví jestli
To už ti můžu poradit ať dáš dozadu větší kolo
Jestli jsou díly, tzn ten malossi variátor, výfuk a třeba i ten sekundární převod (ty tři zubatý kola v oleji u zadního kola?) přímo na tenhle model, tak spolu s válcem a karbecem co už máš toho víc dělat nemůžeš
Nejjednodušší bude v honbě za rychlostí jezdit na větší motorce, fakt
Nejlíp se tuní nějaká 125 od Piaggia, dvoutakt, vodou chlazený. Na to jsou totiž díly k dostání.
Za peníze.
Kolik chceš do zrychlování vůbec vrazit?
Práci mám teď už jenom najít stroj a jde se jezditprostě Míra píše:Variátor přijde na několik tisíc. Jestli ten převod jde koupit jinej, což je myslim blbost, jak by mohly pasovat kola na středovou díru a aby se dotýkaly, to je podle mě jen jediná varianta jejich velikostí.. a jistě nejdou jen zaměnit, jsou v domečku, každý pasuje jen na svý místo...
Např vejfuku, ten, kterej funguje, stojí zase x tisíc - a už máš z těch 20 půlku.
Takže jsme na to přišli, otázka zvýšení maximálky tvého skútru vyřešena, 10 jsme ti právě ušetřili a druhejch 10 jdi vydělat na brigádu, jsou prázdniny, za půl měsíce tahání tašek na střechu máš dvácu jak vyšitou
Mám radost, že jsme ti pomohli
Nevymejslej kraviny, kup třeba Yamaha majesty 125, vodník, 4takt, sežeň mladší vzadu a kotoučem a nemůžeš být nespokojen
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků