Sice nemám ani značkový stroj, ani 125-ku, ale když to vezmu logicky, pokud bych si už musel vybrat mezi doděláním papírů + "případnou" koupí silnějšího stroje a tím, že do slabšího (v tomto případě 125 ccm) dám dalších 20 tisíc (částka je podle zdejších odhadů, je mi jasné, že se může lišit podle použitých dílů, značek, zdrojů, atd.), zvolil bych ty papíry. A důvod? Jednoduchý a myslím, že i logický. S rozšířenými papíry si můžu, ale "nemusím" kupovat hned tak silný a drahý stroj, mohu počkat, jít do jiného a třeba časem přesedlat, pokud by mi nevyhovoval. Ale mám vždycky možnost výběru. Když ale nasázím další peníze do 125, tak sice o něco zlepším jízdní vlastnosti, případně výkon, rychlost, atd., ale pořád to bude 125 a pokud bych potom stále nebyl spokojený, stejně bych si musel ty papíry udělat, dát do toho ty peníze a 125-ku prodat se ztrátou, i třeba po úpravách. Takže tuning by asi měl být o tom vylepšit stroj, upravit podle svých představ, doplnit to, co výrobce nenamontoval nebo co jsem při provozu zjistil, že se mi bude hodit, ale aby vložené prostředky odpovídaly výsledku. Ne jen pocitu z toho, že jsem do toho dal hodně peněz, značkové komponenty, ale jestli to opravdu za to stálo, za tu práci, shánění, peníze, starosti, atd.