Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
30 pro 2013, 19:18
Pokud Ti to startuje, jezdí, svítí a brzdí, doporučuji se v tom nehrabat
Ze zkušeností se jinak dá očekávat příští téma "LADIL JSEM VÝKON U Lifan beijing 125 T-2C A NEJEDE, PORAĎTE PROSÍM"
Užívej si funkčnosti nebo kup něco silnějšího.
30 pro 2013, 19:55
Krizik1 to vystihl. A ty vlastně taky sám. Investovat nechceš, to je pak těžké radit. Můžes se kouknout na stránky
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/restrikce/ , kde je celkem dosti podrobně popsán seznam nejčastějších běžných restrikcí a jak se jich zbavit. On nálitku na variátoru, případně "prstýnku" tamtéž se stejnou funkcí, ten se musí vyhodit, přes výměnu válečků, odstranění restrikce u CDI, které může být samo elektronicky blokované (otáčky) až po takový drátek, který se u některých skůtrů vyskytoval (myslím, že to byl buď Rhon nebo Maxon a stačilo ho střihnout a zaizolovat, někde je tu o tom vlákno), přes náústek mezi vývodem z motoru a výfukem, který zužuje průměr trubice, kterým proudí výfukové plyny do výfuku a tím se stroj dusí, ten je třeba odstranit, aby měly výfukové plyny volný průchod, případně je tu odvod druhotných spalin z výfuku takovou hadicí do airboxu, v tom případě bys to musel odstranit, zaslepit na straně výfuku i airboxu. To jsou spíše ty možnosti, u kterých jsou náklady minimální. Pak už jsou tu buď ty, kde je třeba zainvestovat a nebo, jak píše krizik1, koupit něco, co i přes svůj výkon +/- 5-7 kW, přece jen už trochu víc jede. Ať už jeté nebo nové, ale to jsou další investice a to ty nechceš. Takže zkus něco z toho na začátku nebo v tom odkazu. Přeji, ať se ti zadaří.
06 led 2014, 16:37
Pavelsalek: To jsi koupil nový, nebo ojetinu po někom?
Jestli je to ojetina, tak bych určitě zkontroloval všechno kolem variátoru, jesti to řadí tak jak má - válečky, vodítka, kontrastku, řemen...
Jestli je to nový, tak buď rád, že to jezdí tak jak jezdí a nech to bejt. Do 125ccm se restrikce nedávaly, ty se dávaly jenom do 50tek, aby kvůli AM řidičákům nejeli víc než 45km/h, i když motor na to potenciál měl. U 125ccm by restrikce postrádala smysl.
Jinak zlepšit by se to určitě dalo lepším variátorem - ale píšeš, že investovat nechceš...
09 led 2014, 15:38
Ahoj, u mého Scarabea zasahuje při 110 km/h omezovač. Možná blbá otázka, ale dokáže variátor Malossi posunout maximálku i přes ten omezovač nebo to bude znát jen v odezvě na plyn? Díky za vysvětlení.
26 dub 2014, 20:45
Ahoj , existuje nejaky ladeny vyfuk homologovany na Dowtowna 125i?:))
Sent from my iPad using Tapatalk
26 dub 2014, 21:08
Fota: Kolik bys chtěl, aby Ti to víc jezdilo, Nech to být, nebo si kup něco silnější. Malossi kolikrát maximálku spíše naopak sníží a přidá lepší průběh otáček odspoda. Jezdi a nevyhazuj zbytečně peníze, kde nejsou třeba.
Mohy:
http://www.scootershop.cz/4382-vyfuk-le ... 3420c.html
26 dub 2014, 21:21
Za 8,3k si radsi necham zajit chut:)))
27 dub 2014, 09:05
Podívej se ještě sem:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... st&_sop=15Tam je ENDY za 5 tisíc bez dopravy, ale ten se mi teda vůbec nelíbí a nevím, jak je to s homologací. Potom je tam za 6 tisíc bez dopravy GPR ten je hezký a GPR mají dobrý zvuk, ale cenově jsme s dopravou někde okolo 7 - 8 tisíc vždy.
27 dub 2014, 13:55
Zdravim, mám Hondu vision s objemem 108 a výkonem 6kw a taky mi to brzy přišlo slabý, na dálnici se radši držím za kamióny, protože když jede víc jak 95km tak nemám šanci se dostat přes tlakovou vlnu u kabiny. Jinak moje maximálka na rovince s větrem v zádech Dle gps je 115 , ale standard je okolo 100 km. Vzhledem k záruce jsem tuning odložil a teď pomalu uvažuju o silnějším skůtru...
27 dub 2014, 17:47
Jsem na tom se svojí x-city podobně, už se mi zdá slabá. Maximálku jsem nedávno měřil podle GPS a dalo to 112km/h, na tachometru bylo 125 a začalo to škubat - omezovač. Když jedeme na výlet ve dvou a přijdou kopce, je to krize. Ve dvou po dálnici po rovině dle GPS vyšplhala nejvíc na rovnou 100vku. Takže ano, řešením je silnější skůtr. Vážně se po něčem poohlížím ( líbí se mi x10 350ka).
02 čer 2014, 13:52
Jde zaměnit originál válec piagio 200ccm za 125ccm u motoru leader? Popřípadě jestli má někdo zkušenost a nejenom, že o tom slyšel?
02 čer 2014, 21:28
Pochybuji, píst pro 125ccm a 200ccm se bude lišit minimálně průměrem a to minimálně, může být i vyšší atd...
02 čer 2014, 21:46
Jenze u 209 mallosi se prece taky lisi prumerem a jde to... U 209 od mallosi je prece jine vrtani nez u 125ccm jinak by se nadal nikde nahnat obsah kdyz je zdvih stejny, ne?
02 čer 2014, 22:08
Hele tak to nevím. Ale jdu na to z logiky věci a tím pádem mi přijde kravina, aby píst 200ccm a 125ccm měl stejný průměr, nevím, kde by se potom právě ten obsah nahnal.
A zároveň pokud bude jiný průměr pístu, tak potom nebude sedět na origo válec, ne?
02 čer 2014, 22:22
Válec se samozřejmě mění s pístní sadou a vyměnit to lze celkem jednoduše.... Někde to tady někdo i popisoval. Myslim že to je rozumná úprava za celkem málo peněz
Nejlepší je ale dát to i s převodama,pokud to nechce člověk jen do města na trhání asfaltu