Zvýšení výkonu na 125

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod krizik1 » 30 pro 2013, 19:18

Pokud Ti to startuje, jezdí, svítí a brzdí, doporučuji se v tom nehrabat :wink: Ze zkušeností se jinak dá očekávat příští téma "LADIL JSEM VÝKON U Lifan beijing 125 T-2C A NEJEDE, PORAĎTE PROSÍM" :twisted: Užívej si funkčnosti nebo kup něco silnějšího.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod PBM2 » 30 pro 2013, 19:55

Krizik1 to vystihl. A ty vlastně taky sám. Investovat nechceš, to je pak těžké radit. Můžes se kouknout na stránky http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/restrikce/ , kde je celkem dosti podrobně popsán seznam nejčastějších běžných restrikcí a jak se jich zbavit. On nálitku na variátoru, případně "prstýnku" tamtéž se stejnou funkcí, ten se musí vyhodit, přes výměnu válečků, odstranění restrikce u CDI, které může být samo elektronicky blokované (otáčky) až po takový drátek, který se u některých skůtrů vyskytoval (myslím, že to byl buď Rhon nebo Maxon a stačilo ho střihnout a zaizolovat, někde je tu o tom vlákno), přes náústek mezi vývodem z motoru a výfukem, který zužuje průměr trubice, kterým proudí výfukové plyny do výfuku a tím se stroj dusí, ten je třeba odstranit, aby měly výfukové plyny volný průchod, případně je tu odvod druhotných spalin z výfuku takovou hadicí do airboxu, v tom případě bys to musel odstranit, zaslepit na straně výfuku i airboxu. To jsou spíše ty možnosti, u kterých jsou náklady minimální. Pak už jsou tu buď ty, kde je třeba zainvestovat a nebo, jak píše krizik1, koupit něco, co i přes svůj výkon +/- 5-7 kW, přece jen už trochu víc jede. Ať už jeté nebo nové, ale to jsou další investice a to ty nechceš. Takže zkus něco z toho na začátku nebo v tom odkazu. Přeji, ať se ti zadaří. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod Mr.Voza » 06 led 2014, 16:37

Pavelsalek: To jsi koupil nový, nebo ojetinu po někom?

Jestli je to ojetina, tak bych určitě zkontroloval všechno kolem variátoru, jesti to řadí tak jak má - válečky, vodítka, kontrastku, řemen...

Jestli je to nový, tak buď rád, že to jezdí tak jak jezdí a nech to bejt. Do 125ccm se restrikce nedávaly, ty se dávaly jenom do 50tek, aby kvůli AM řidičákům nejeli víc než 45km/h, i když motor na to potenciál měl. U 125ccm by restrikce postrádala smysl.

Jinak zlepšit by se to určitě dalo lepším variátorem - ale píšeš, že investovat nechceš...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod Fota » 09 led 2014, 15:38

Ahoj, u mého Scarabea zasahuje při 110 km/h omezovač. Možná blbá otázka, ale dokáže variátor Malossi posunout maximálku i přes ten omezovač nebo to bude znát jen v odezvě na plyn? Díky za vysvětlení. :shock:
Fota

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 28 srp 2012, 20:37
Bydliště: Ostrava Poruba
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 125 i.e. (2013)
Tuning / úpravy: Malossi Multivar

Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod Mohy 125 » 26 dub 2014, 20:45

Ahoj , existuje nejaky ladeny vyfuk homologovany na Dowtowna 125i?:))


Sent from my iPad using Tapatalk
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod jackm » 26 dub 2014, 21:08

Fota: Kolik bys chtěl, aby Ti to víc jezdilo, Nech to být, nebo si kup něco silnější. Malossi kolikrát maximálku spíše naopak sníží a přidá lepší průběh otáček odspoda. Jezdi a nevyhazuj zbytečně peníze, kde nejsou třeba.
Mohy: http://www.scootershop.cz/4382-vyfuk-le ... 3420c.html
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod Mohy 125 » 26 dub 2014, 21:21

Za 8,3k si radsi necham zajit chut:)))
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod jackm » 27 dub 2014, 09:05

Podívej se ještě sem: http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... st&_sop=15
Tam je ENDY za 5 tisíc bez dopravy, ale ten se mi teda vůbec nelíbí a nevím, jak je to s homologací. Potom je tam za 6 tisíc bez dopravy GPR ten je hezký a GPR mají dobrý zvuk, ale cenově jsme s dopravou někde okolo 7 - 8 tisíc vždy. :(
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod michalson » 27 dub 2014, 13:55

Zdravim, mám Hondu vision s objemem 108 a výkonem 6kw a taky mi to brzy přišlo slabý, na dálnici se radši držím za kamióny, protože když jede víc jak 95km tak nemám šanci se dostat přes tlakovou vlnu u kabiny. Jinak moje maximálka na rovince s větrem v zádech Dle gps je 115 , ale standard je okolo 100 km. Vzhledem k záruce jsem tuning odložil a teď pomalu uvažuju o silnějším skůtru...
michalson

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 67
Registrován: 15 pro 2013, 00:09
Bydliště: kousek od prahy
Skútr / moto: Honda Vision 110, Blata motokoloběžka,
Tuning / úpravy: kufr, velké plexi, reflexní polepy, 12v zásuvka, led osvětlení kapes, držák mobilu, silnější žárovka 55w v předním světle, deka na nohy,

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod lzqpmt » 27 dub 2014, 17:47

Jsem na tom se svojí x-city podobně, už se mi zdá slabá. Maximálku jsem nedávno měřil podle GPS a dalo to 112km/h, na tachometru bylo 125 a začalo to škubat - omezovač. Když jedeme na výlet ve dvou a přijdou kopce, je to krize. Ve dvou po dálnici po rovině dle GPS vyšplhala nejvíc na rovnou 100vku. Takže ano, řešením je silnější skůtr. Vážně se po něčem poohlížím ( líbí se mi x10 350ka).
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod eddie29 » 02 čer 2014, 13:52

Jde zaměnit originál válec piagio 200ccm za 125ccm u motoru leader? Popřípadě jestli má někdo zkušenost a nejenom, že o tom slyšel?
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod jackm » 02 čer 2014, 21:28

Pochybuji, píst pro 125ccm a 200ccm se bude lišit minimálně průměrem a to minimálně, může být i vyšší atd...
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod eddie29 » 02 čer 2014, 21:46

Jenze u 209 mallosi se prece taky lisi prumerem a jde to... U 209 od mallosi je prece jine vrtani nez u 125ccm jinak by se nadal nikde nahnat obsah kdyz je zdvih stejny, ne?
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod jackm » 02 čer 2014, 22:08

Hele tak to nevím. Ale jdu na to z logiky věci a tím pádem mi přijde kravina, aby píst 200ccm a 125ccm měl stejný průměr, nevím, kde by se potom právě ten obsah nahnal. :D A zároveň pokud bude jiný průměr pístu, tak potom nebude sedět na origo válec, ne?
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Zvýšení výkonu na 125

Příspěvekod TUNER » 02 čer 2014, 22:22

Válec se samozřejmě mění s pístní sadou a vyměnit to lze celkem jednoduše.... Někde to tady někdo i popisoval. Myslim že to je rozumná úprava za celkem málo peněz ;-) Nejlepší je ale dát to i s převodama,pokud to nechce člověk jen do města na trhání asfaltu :)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron