od Mr.Voza » 30 kvě 2014, 09:27
Jak hodně to máš přidřený? Jestli je to jenom trochu lízlý a není to vzatý přes kroužky, tak by to šlo možná opravit jemným šmiglem – dělal jsem to už nepočítaněkrát. 360tku šmirgl namočit do oleje a opravit přidřený místa pístu a válce, pak všechno řádně vypláchnout v benzínu a jede se dál. Není to sice 100% oprava, ale zato nejlevnější (zadarmo) a válec mě potom vždycky lítal jak novej. Kdyžtak sem dej fotky pístu a válce, pak se bude dát zhodnotit, jestli by to šlo.
Jinak k přestavbě na 70tku – asi tak jak píšou ostatní. Já se možná vyjádřím ke konkrétním kitům, který mě prošly rukama. Jestli máš vzduchem chlazenej motor, tak bych na 70ccm válec nedával laďák – pak má motor výkon až v moc vysokejch otáčkách a bejvaj problémy s chlazením a následným přidřením, když se to moc přehřeje. U vodníka bych se laďáku nebál.
Když to máš na bežný ježdění, určitě bych dal litinu – dlouhá životnost srovnatelná se sériovým válcem a nišší spotřeba, než u nikasilovejch válců – nikasily jsou všeobecně ostřejší válce a od toho se pak odvíjí i vyšší spotřeba a kratší životnost všeho.
Doporučím rovnou Malossi sport 70ccm – je sice trošku dražší, ale je to držák a osvědčená kvalita. Na tomhle válci jsem jezdil se streetovým vejfukem za 3,5l na 100km. S laďákem kolem 4l.
Hlavně neber S6 Street Race – totální shit – prodává se s pístem, kterej má malou montážní vůli – válec průměr 47,00mm a píst 46,95mm (třeba Malossi sport má píst 46,94mm) – proto je S6 Street race daleko náchylnější na přidření. Mám ho teď na SRku – na doporučení mýho servisáka jsem ho nechal ještě před montáží vyhonovat na 47,01, aby tam bylo těch 6 stovek montážní vůle a stejně jsem to už 3-4x přidřel. Teď ho mám sundanej a nechávám ho předělat na 47,03, ať je tam pořádná díra – je mě jasný, že tomu válci uberu několik tisíc Km ze životnosti, ale když se to nebude přidírat, tak je mě to fuk, vzhledem k tomu, že už na tom už prt najedu (na bežný ježdění mám Leoše 250ccm). Jinak proti Malossi sportu daleko ostřejší válec – chutnaj mu vyšší otáčky – jinak tvarovanej a umístěněj vejfukovaj kanál a myslím, že i přepouštěcí kanály jsou jiný – ale taky tomu odpovídá spotřeba – na stejným setupu, jako před tím s Malossi sportem s laděným vejfukem není problém 5-5,5l na 100km.
Válec DR 70ccm – osobní zkušenost nemám, ale kámoš servisák říkal, že už od nova je tam velká montážní vůle – snad 7 nebo 8 stovek mm a že je díky tomu snad prakticky nemožný ho zadřít – ale jak píšu, vím jenom z doslechu a osobní zkušenost nemám.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP