Ahoj vsem,
Dokopal jsem se k tomu, abych svoje BWs trochu vylepsil, procet jsem na netu snad vsechno co slo a rozhodl jsem se tedy poridit street vyfuk Gianelli Smile a k tomu Malossi Multivar s prodlouzenym kevlarovym remenem. Neslo mi moc o maximalku, spise o rozjezdy. Optycky tuning se mi nelibi a nelibi se mi ani ty tuningovy vyfuky, proto jsem se rozhodl pro street vyfuk. Vsechno jsem to nakoupil a nechal nainstalovat v Prazskem Scootlandu. Dneska jsem si to vyzvedl a moje pocity jsou rozpacite. Tedy, maximalka se zvedla velmi citelne a kdyz uz se skutr rozjede, tak je o poznani zivejsi. Vyfuk ma hezky zvuk a mam pocit, ze rve min, nez ten seriovy. To co me ale sklamalo, jsou rozjezdy, odezva na plyn prijde pozdeji (coz by mi ani tak nevadilo), nicmene po raznem nastupu (skutr docela skubne) jakoby na chvilku ztrati dech, pak se rozjede a pote je to uz parada. Tedy to co jsem chtel nejvice, abych mel rychlejsi vyjezdy od semaforu se nedostavilo a dokonce se to jeste zhorsilo. Dokonce kopec ktery vede k baraku vyjizdi skutr pomalej nez pred upravou, tedy opet nez se rozjede, pak uz je to ok. Podle grafu z brzdy co jsem k tomu dostal se zvedla maximalka z 61 km/h na 70.2 km/h a vykon z 4.6 PS na 5.4 PS, coz by odpovidalo, tomu jak se to ted chova. Jen me prekvapuje ten pomalejsi nastup vykonu. Je to podle vas normalni? Nebo to mam nechat jeste jednou nekde postelovat? Diky moc za rady a nazory.
Ps: Pro presnost jeste napisu, co mi do toho nahazeli: Gianelli Smile, Malossi Multivar, Hebo kevlar. Prodlouzeny remen, valecky 9,5 g, Hebo cerna kontrastka, pruzinky bohuzel nevim, ale pry tam museli dat nejaky jiny nez serie...
Diky.
Edit: Tak mi to nedalo a byl jsem to ted i pres dest jeste jednou projet. Je to tedy tak, ze ve chvili, kdyz uz jed tech 20-30 km/h, tak je to naprosta parada. Skutr jde za plynem a je daleko zivejsi, takze s touhle fazi jsem spokojen
. Ty rozjezdy jsou ale proti tomu opravu zalostny. Nevite jestli by slo nejak vyrovnat tento pomer? zlepsit rozjezdy a klidne lehce ubrat z max. rychlosti?