Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
07 lis 2010, 19:52
tak tim si mel zacit, ze ses vrtal do sani - musi to byt cele vyvazene a kdyz zvetsis sani, musis zvesit i trysku
to pak vysvetluje i to pridirani, mel si to chudy, ale to jsme nemohli tusit, pac to si puvodne nerikal, ze ses v tom hrabal
to jsem ti tvrdil hned na zacatku, ze 50ka tryska bude spusob restrikce a restrikce pak musi logicky byt i v sani
k 80ce trysce uz se ovsem hodi vetsi karbec 17,5mm a bude ti to vic zrat...
ja se v sani hrabat nebudu, jsem rad ze mi to slusne jezdi se 70kou, maximalne dam ladak, cervenou malossi vlozku do filtru a zvetsim jeste trosku trysku na 74max, ale to necham na jaro - dost zalezi i na pocasi
07 lis 2010, 19:57
no, mohl no
na tu trysku jsi mě přivedl ty s tou restrikcí. Ale ono to bylo takhle, na 50ku trysku jsem jezdit nechtěl, to mi každej řekl, že to přidřu.
Koukali jsme do katalogů motorek s 70cc válci, nejvíce se to přibližovalo se 70kou tryskou ... Tak jsme ji dali. Jenomže pokud jsem neodstranil
to kolínku z airboxu, tak se to dusilo a vůbec nešlo za plynem.
Jenomže právě na té 70ce trysce jsem to zátáhnul ... To mně přivedlo na myšlenku jít na 80 trysku. Teď to jezdí dobře, a maže, protože to za studena hulí jako prase.
Takže teď možná půjdu na 75 trysku a uvidím.
Každopádně díky za dobré rady a tipy, myslím že nakonec dojdu ke zdárnému konci
07 lis 2010, 20:48
nojo tak to si to mel s tou 70kou napred bohaty - nejelo to
a po vyndani kolinka zas chudy - zatahlo se to
mozna by byvalo stacilo misto vyndavani kolinka, tu trysku zmensit, ale to jsou jen dohady, to by se muselo napred kouknout na svicku a jestli v tom kolinku byla naka extra mala dirka tak by to fakt nepomohlo
tak at se dilo dari - pak dej vedet jak to dopadlo, budes davat jinej fuck?
07 lis 2010, 21:20
jo asi budu, ale to necham az z jara, ted pred zimou to stejne nema cenu. Nasel jsem na netu i nejake no name ladaky, ale nevim, nevim ... Vypadaji totiz jenom jako okopirovane
seriovky bez restrikci.
Mrkni treba tady
http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy- ... 31826.htmlTakze jestli tak asi bych sel do toho LeoVince TT nebo ZX.
Jenom jsem zvedavy jestli opravdu s ladenym vyfukem je ten vykon tak poznat, porad tomu moc neverim, ale je to mozne ...
07 lis 2010, 21:31
ja uz byl rozhodnutej pro ZXko, uz jsem ho mel i objednany v Adventure Biker, ale pan mi tam doporucil pro Neose spis streetovej Touring - tak jsem nahlodanej, jde mi i o spotrebu a podle grafu to uplna seriovka nebude
https://groups.google.com/group/skutry/ ... 0516?hl=cs
10 lis 2010, 21:31
Se ZX, 70ccm a origo karbcem se dostaneš na 90km/h. Spotřeba cca 4.8l
PS moje zkušenost
10 lis 2010, 21:40
já nevím, podle mě už to pak ztrácí smysl. ladit a jezdit za třeba 6litrů. Na jednu stranu je to fajn mít 50ccm, malý obratný a rychlý, ale vše by mělo být v rozumné míře. už jen těch 5l/100km a max.90km/hod.
10 lis 2010, 21:51
na 90 radarových ? protože teď mi to jezdí se sériovým fuckem a variem 60 radarových ...
10 lis 2010, 21:55
jako je fakt že za 5 litrů scoot u mně ztrácí smysl jako levná doprava do práce ... do 3,5 - 4 litrů to beru, ale potom výkon za tuhle cenu .... Jako chápu, že ty koníky nakrmit musíš, ale
to budu jezdit raději 60km/h za 3,5 litru ....
11 lis 2010, 09:31
Kluci já používám měření dle GPS. Takže 90km/h je přesně. Rozhodnout se ladit musí každý zvážit sám podle toho na co skútr potřebuje nebo co ho baví.
Běžné určení je malé úsporné, lehké moto do města nebo na krátké vzdálenosti. Tak to pořizuje většina z nás. A pak jsou koníčkáři nebo "ujetý" jako jsem já kteří to máme pro zábavu a tam jde jen o možný výkon který z toho vyleze bez ohledu
co to sežere
11 lis 2010, 15:19
jo jo, ale takhle to bude za chvíli za jízdy žrát i trávu kolem cesty
11 lis 2010, 16:52
no me to momentalne zere 3,3 a jezdi pres 80 dle GPS - snazim se o rozumny pomer, tak nakonec mozna dam spis street fuck
11 lis 2010, 22:24
tak 3,3 je krásná spotřeba vzhledem k tomu, kolik ti to jede ...