samozrejme ze jsem upravoval sani
S restrikci v airboxu to nechtelo jet ani na trysku 70ku.
Na 70 trysce byla svicka seda, tak jsem dal 80 a svicka cihlova.
Ted jsem se vratil z garaze, byl jsem to projet, udelal jsem totiz jeste jednu diru vrtakem do airboxu a jede to o hodne lepe.
Takze ted jenom dojedu nadrz, naleju cistej benzin uz bez dolivani do nadrze. necham mazani jenom z nadrzky a dam
novou svici a uvidim jak se bude barvit.
Ted to ale jezdi podstatne lepe a ma to vetsi silu v kopci, uvidim kolik to bude brat, pokud do 3,5 litru, tak pohoda.
Jeste abych doplnil, podle me ta tryska 50ka co tam byla byla taky svym zpusobem restrikce. Vzdyt si vezmi, ze blba stara babetta, mela 50cc karbec a hlavni
trysku 68 ! Jsem se schvalne dival, takze prostym pomerem z 50 na 70 valec, kdy jednoznacne musis dat vice smesi, kvuli tomu taky nekdo osazuje
vetsim karbecem, musis jit taky na vetsi trysku.
Nektere 50ky scooty maji trysku 88 v zakladu a treba Aprilia ma tusim taky 80ku trysku na 70 valci.