Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
09 srp 2009, 09:06
Ahoj, mám něco našetřeno tak bych chtěl postoupit o kousek dál, protože stejně pojedu na prohlídku po 3000km. Chtěl bych se zeptat jestli má větší efekt nějaký výfuk s větším průřezem --
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-vy ... ght-cerny/ na zvýšení výkonu anebo 24mm karburátor s otevřeným filtrem --
http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-karburator-24mm/ popřípadě ještě něco jiného? Inspirovalo mě to co píšou tady:
Popisek:
Válec kit 72ccm s hlavou a vačkou. Sada obsahuje vše co je na obrázku. Válec jsme testovali na motorové brzdě - při použití válce na sériovém motoru dojde k navýšení z výkonu 2koně na 3,5 koní a zrychlení 0-40 z 14s na 8,3s! Skútr také dosáhne vyšší maximální rychlosti.Při osazení karburátorem 24mm a otevřeným vzduchovým filtrem dojde k dalšímu navýšení výkonu na 5koní a zrychlení na 40km/h za 6,2s Jestli to je vážně takový rozdíl jak píšou anebo ne.. Protože tam mám sériový karburátor a zavřený filtr.. jen větší trysku
17 srp 2009, 15:55
Ahoj, hele kdyby si mel zajem, tak ten karburator doma mam a je na prodej (i s přírubou na 139qmb)...
18 srp 2009, 19:43
výfuk určitě, a pokud chces ten karbec tak bez OF na serii je to zbytečný žádnej efekt a velkiká spotřeba
18 srp 2009, 19:44
no tak když jsem se podíval jaký tam mas výfuk na tom odkaze, tak vem radši ten karbik ale maximalně 21mm bez OF
19 srp 2009, 19:32
Proč ne otevřenej filtr?
19 srp 2009, 20:16
zajímalo by mě jak je to s laděním na otevřený filtr. když jsem se v přívodu vzduchu hrabal a ladil u 3T babetty dělalo to brutální změny na chování motoru, kde změnou tlaku, odporu, a směru nasávaného vzduchu se natolik měnila charakteristika samotného běhu moturu, že to byl nadlidský ukol odladit a porozumět principu a kpřijít nato kde přidat a kde ubrat aby to bylo lepší než série.
a myslím, že není rozdíl jestli ladím 2T babettu nebo jakýkoliv skůtr. jsou při výměnách filtrů a samotné změny ve vedení vzduchu u skůtrů taky takový problém nebo jsou zde změny ne tak výrazné. zatím co jsem upravoval motor byl vzduch největší oříšek, páč to ovlivňovalo naptrosto všechny zákony o chodu motoru