Další test levnejch laufů:
http://forum.scooter-tuning.cz/data/testvyfuku.pdfS montáží většího karbecu je taky nutný zkontrolovat, jestli není přiškrcená i příruba. Minarellky (nevím, jestli všechny) měly přírubu seškrcenou na stejnej průměr, jako difuzor sériovýho karbecu a s výměnaou karbecu za větší se pak musí dát i otevřená příruba, jinak je větší karbec prt platnej.
Jinak k tý spotřebě - dá se postavit setup, kterej jede proti sérii nerovnatelně líp, ale žere cca stejně, nebo se dá postavit ostřejší setup, kterej jede ještě o dost líp, ale pak tomu odpovídá i spotřeba, životnost a všechno okolo.
Třeba moje SRko se setupem Malossi Sport 70, DellOrto 19mm+otevřená příruba, Malossi Multivar streetovej vejfuk LeoVince Sito - pohodovej tichej setup, kterej táhne pěkně od spoda, není potřeba na každý křižovatce vytáčet motor, jako s laďákem, zavadíš o plyn a už ti zabírá spojka a rozjíždí se to, reálná rychlost byla 90km/h (GPS), spotřeba kolem 3,5 litrů - to je stejná spotřeba, jako maj sériový 50tky... ideální setup na normální ježdění a do města.
Stejnej skůtr, stejnej zbytek setupu, jen výměna válce za S6 street race a vejfuku za S6 pro replica (ostřejší válec i vejfuk), přizpůsobení zbytku setupu (variátor, spojka, tryska) a je z toho uječená raketa, ktera se musí při každým rozjezdu hnát do vysokejch otáček, aby se vůbec nějak rozumě hnula z místa, důchodci ze sousedství na tebe hrozej berlema a řvou, ať si necháš opravit vejfuk, jezdíš od benzinky k benzince, protože se se spotřebou nevejdeš do 5ti litrů a každou chvíli na tebe svítí hladový voko... Proti předchozímu "streetovýmu" setupu o necelejch 10km/h větší maximálka, o něco lepší akcelerace, ale daleko větší kravál, nutnost hnát to při každým rozjezdu do toček, vysoká spotřeba, menší životnost všeho...
Zalěží, co od skůtra chceš, no...
edit: Ještě k tomu vejfuku, co jsi dal link - taky mě prošel rukama, tak jsem ho testnul na výše popisovaným setupu s Malossi sportem - asi nejvýkonější street, ale taky proti tichejm streetům vyžaduje o fous vyšší otáčky a je hlučnější - přišel mě takovej něco mezi tichým streetem a základním laďákem - a to jak zvukem tak i průběhem výkonu.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP