Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod 1984jirka » 16 bře 2013, 14:29

:D Ahoj skůtraři
Chci se zeptat neví nějaká chytrá hlavička něco o zlepšení výkonu tohoto skůtru děkuji.

Hledal jsem na netu náhradní díly na mého skůtra, ale podle čeho poznám jaký motor mám poraďte děkuji :?
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T označení motoru

Příspěvekod MilosVee » 17 bře 2013, 15:57

Možná ve velkým TP.Podle mě nejspíš nějakej 139QMB nebo QMA?

Odstranit restrikce po zajetí.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod 1984jirka » 27 bře 2013, 19:10

Dnes mi to nedalo a nakoukl jsem mašince pod kůži, na variátoru jsem našel omezení na variátorovém čepu byl dlouhý 39mm stáhl jsem ho na 37mm tak jak jej nabízejí k prodeji v tuning verzi, jen jsem ty 2mm musel nahradit podložkou za unašečem nakopávačky. Dále tento skůtr má omezené otáčky na spojce variátoru magnetickým čidlem po jeho odpojení jde motor bez omezení do vyšších otáček, válečky ve variátoru váží 5g takže zrychlení asi taky bude dobré. Kdyby jste náhodou přemyšleli proč vám neukazuje správně ukazatel paliva chyba je na na plováku kde zajišťovací segerovka ramínka plováku je moc doražená a brzdí nebo úplně znemožňuje pohyb ramene plováku. Bohužel jsem ho nemohl projet a podělit se o změny do toho počasí se mi nechce.
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod 1984jirka » 30 bře 2013, 20:28

Tak dnes jsem ho jel projed, rozjezd byl patrný ihned super odpych dostal jsem se na 60km/h pak byla zatáčka takže možná by dal víc, ale oproti 45km dobrý. Dnes jsem ještě sundal restrikci z airboxu to dá asi taky za své no uvydíme.
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod TUNER » 31 bře 2013, 15:56

Tak až uvidíš,tak mrkni i na svíčku a dolaď případně směs,aby jsi nezadřel ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod ondrash » 31 bře 2013, 16:46

Zdravím, taky jsem si poridil stejneho skutra. nemas nejakou fotodokumentaci uprav?? jinak mam jeden problem,pri studenem motoru el. starter startuje na poprve a jak se zahreje tak jakoby starter zustava v zaberu a toci se s motorem a pak motor zdechne. nevi nekdo cim to je? diky.
ondrash

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 21 bře 2013, 17:13

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod 1984jirka » 31 bře 2013, 17:49

Zkus sundat startér a vyzkoušej ho jestli spína jak má, nevím ale neklame tě nějaký jiný zvuk. Nějaké dokumenty mám tak kdyby jsi něco potřeboval dej vědět.
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod ondrash » 01 dub 2013, 14:45

Kdyz je motor studeny, tak ho muzu treba 10X startovat el. starterem a funguje to. ale jak se motor zahreje tak starter zustava v zaberu. a kdyz motor chytne cca na 1 sekundu tak hned zdechne protoze jede soucasne s tim starterem.jde to slyet ze zustava v zaberu. Jinak bych byl rad kdyby si ukazal nebo vic popsal co jsi presne delal za upravy. nemas nejake fotky podle ceho bych se mohl drzet? diky.
ondrash

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 21 bře 2013, 17:13

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod 1984jirka » 01 dub 2013, 21:19

Ahoj pak bude problém asi ve startéru, když nakopávaš motor přes páku a vše je v pořádku a při startování přes startér to zlobí asi bude chyba v něm. Další věc ty úpravy ti popíšu později dnes odjíždím do Prahy a vrátím se zpátky až v pátek tak ti napíšu ty upravy jinak hodně věcí najdeš na youtube napiš třeba "blokada skutera" ale ne všechny blokády na tomto skůtru fungují. Zatím se měj a dej vědět jakj jsi řešil ten starter
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod ondrash » 02 dub 2013, 15:02

Jo kdzy nakopavam pakou, tak je vse ok.Az bude tepleji tak ten starter vytahnu a podivam se, zatim. je zima tak stejne nejezdim.
ondrash

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 21 bře 2013, 17:13

Osvětlení skůtru

Příspěvekod 1984jirka » 07 dub 2013, 07:28

Umístění led osvětlení do zadního boxu jako třetí brzdové světlo, a na přední masku jako světla denního svícení.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod ondrash » 07 dub 2013, 12:41

Vypadá to zajímavě ..
ondrash

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 21 bře 2013, 17:13

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod ondrash » 08 dub 2013, 14:44

Tak jsem vcera vytahl starter a funguje dobre. jen jsem myslel ze funguje jako na aute, ze se vysouva..tak bude problem asi nekde jinde. ale nevim kde.. :x
ondrash

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 21 bře 2013, 17:13

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod 1984jirka » 09 dub 2013, 16:28

To je zajímavé, v tom startování by neměl být rozdíl jestli startuješ startérem nebo pákou. Můj skůtr když jede na volnoběh tak občas jde slišet cinknutí to se ale občas ozvou válečky ve variátoru. Píšeš že při zahřátém ti to zdechá jaký máš sytič může být závada i v něm a jak ti to jede když náhle přidáš otáčky.
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: Ventus Prymus 3 50ccm 2T

Příspěvekod ondrash » 11 dub 2013, 14:44

Dela to presne tohle. Kdyz je motor studeny tak startuje na el starter v pohode. Kdyz se motor zahreje tak el starter pri startovani jakoby zustaval furt v zaberu a kdyz motor chytne tak starter bezi soucasne s motorem .cca po 3 sekundach motor zdechne protoze ten starter jakoby byl furt v zaberu a toci se. Pri zahratem motoru musim startovat pakou. Jinak jak je motor uz nastartovany tak problem se zdechanim nemam. Jede bez problemu. Snad jsem to napsal srozumitelne. :-) a nekdo mi poradi.
ondrash

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 21 bře 2013, 17:13

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron