Ahoj, já tam poprvé ten plastový kroužek dal, protože jsem si myslel, že tam být má a přiznám se, že jsem měl obavy ho tam nedát z důvodů rychlého opotřebení řemene. Tak jsem ho jen asi o 2mm zbrousil, dal ho tam, ale šlo to do nezkutečných otáček, zvonilo to tak, že jsem se bál, že to motor nevydrží. Najel jsem s tím asi 200km, žralo to i trávu kolem cesty, tak jsem ho - na radu v telefonátu s někým s AB - demontoval a od té doby je to gut. Bylo mi řečeno, že je to vlastně ta samá restrikce, co je na origo válečku.
No a k té kovové podložce - poprvé jsem jí dal pod varec a nedělo se nic, tak jsem jí dal pod spojku, změnil se průběh varce. Ale je to jen vyzkoušené mnou, nevím o nikom, kdo by to takhle udělal. Každopádně již na tom mám najeto 10tis. a vše je OK.
Co se válečků a kontrastní pružiny týče, nechával jsem původní, montované Kymcem v sériové výrobě.
Snad ti mé zkušenosti k něčemu budou. Zatím CisFis pane