Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
Odeslat odpověď

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 14:41

Zrovna na tom pracuju. No a já jsem to tam nedal a navíc ten kovový kroužek se mi prostě pod ten varec ani nevejde, bylo by to potom celé krátké a nedostal bych polořemenici až na tisícihran. Takhle to vyšlo přesně stejně jako u sériovky a pod tou také nic nebylo. Kontrastku jsem dal bílou co byla v sadě, válečky taktéž. Dám kafe, poutahuju, dám dekl a odzkouším to. Díky moc za reakci, napíšu výsledek.. :D

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 15:00

Ono ještě k té podložce, zrovna před pár hodinama jsem se o tom bavil s kamarádem tady od tud s fóra. Podložka se dává jen do některých skútrů. Ještě taková maličkost - po montáži jsem měl takové zvláštní pocity. Vůbec jsem nepociťoval nějaké změny, zdálo se to takové jiné. ale asi po 30km si to zřejmě sedlo, já pak ještě prubl dát ypět ty origo válečky a pružinu a to bylo to pravé ořechové. Jen máme každý jiný skot, jiné nastavení .... já třeba mám ještě neblokované CDI a k tomu to nastavení mi doporučovali i vyměnit trysku. Je tam stále mám tu původní, jede to na 4T krásně a spotřebu mám 1,8 -1,9l. Ted jsem byl na dovolené, batoh, stan, spacák, věci, vařič, jídlo ....přes 1100km, hory doly, za celou dobu jsem natankoval necelých 23l a za ně jsem dal 844,-. Ale říkám, záleží na kusu. :wink:
Určitě pak informuj :wink:

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 16:19

To bude ono a u mě tam rozhodně ten kroužek nepatří. A jinak mi čteš myšlenky.. :) Protože taktéž se mi nezdá, že by se to nějak extra projevilo. První dojem: asi zabírá o něco níž a jde trochu líp za plynem, eto vsjo.. Je tedy fakt, že jsem to zatím moc neprojel a maximálku nebo ověřený kopec jsem vůbec nezkoušel, počasí nepřeje a tady chčije jako z konve.. Takže to další ještě přijde a uvidíme. Původní origo válečky jsem zvážil, mají 5g a po 11tis. najeto nemají žádné plošky. Multivar má 7,2g a předpokládal bych, že to musí být někde poznat.
Naposledy upravil Seti dne 30 črc 2011, 16:51, celkově upraveno 1

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 16:50

Nechci si tady nikterak vnucovat se svými kecy a možná zbytečným vypsáváním, ale mám svůj postup a dlouhou cestu, celkem dosti popsaný na odkazu na motorkáře v mém popisu. Jen ti chci ulehčit práci :wink: .
Ale pokud to nejede teď, není to dobré. Bohužel tyto sady jsou určeny pro více typů a nemůžeme očekávat, že to bude sedět každému z nás. Navíc někdo již má udělané nějaké úpravy a jiné, že? Je možné, že i sportovní výfuk, či vyměněná tryska na to všechno můžou mít vliv a to co sedí mě, nemusí sedět tobě. Bude s tím asi krapet práce, ale uvidíš, bude to stát za to.
Já si teď objednal válečky Dr.Pulley, opůl gramu lehčí než mám teď již ověřené malossi, tak jsem zvědavý. Ale do garančky mám ještě stále čas, tak se do toho pustím až pak.
:arrow: Dej pak vědět, samého by mě to zajímalo. CisFis a štěstí v práci :wink:

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 16:54

Dej ještě výfuk,třeba od Hebo a 80 trysku....a vzduchový filtr.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 17:07

Kdo, já? Já jsem momentálně spokojen. Jezdí mi to těch 10tis k naprosté spokojenosti s opravdu minimální spotřebou. A navíc šetřím na o krapet silnější stroj. Ikdyž se Nimbuse zbavovat nemíním, od teď jen servis :)

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 17:15

myslel jsem Setiho.....
věřím že jsi spokojený....já byl také a přesto jsem letos šel do xmaxe a už by to chtělo tmaxe...:-)

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 17:24

Seti má motor se vstřikováním, takže jednak tam nemá žádnou trysku a vůbec není dobrý nápad se v tom motoru nějak hrabat.

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 17:54

njn,pravdu máš... :(

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 18:36

Ano je to tak a rozhodně nemíním přímo na motoru něco štelovat. To bych byl fakt jouda.. :roll: . Dal jsem tam multivar a uvidíme co to skútru přinese. Maximálně si ještě můžu pohrát s válečky, ale cokoliv dalšího asi ne..

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 21:00

xykapa píše:myslel jsem Setiho.....
věřím že jsi spokojený....já byl také a přesto jsem letos šel do xmaxe a už by to chtělo tmaxe...:-)

Jak už jsem výše popsal - letos jsem jel s kolegou 5-ti denní dovču na pajdách a opravdu bych neměnil. Myslím to opravdu upřímně. Silnější stroj si koupím pouze a tehdy pokud schválí řidičský průkaz B /125ccm. Pokud se tak nestane, budu dál brázdit po cestách jen na pinďourovi, ale pokud ho schválí, silnější stroj již mám vybraný :wink:

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 21:41

A já to zítra pořádně protáhnu, rovina a horedole kopcem, abych pořádně zjistil jak se tam ten multivar chová. Akorát mi tedy hlava nebere jednu věc - různě píšete jak postupně zkoušíte válečky podle jejich hmotnosti. Proboha a jak to děláte s tím deklem? To to zase vždycky všechno složíte, chlazení a xx šroubů dokola, abyste po zkušební jízdě třeba zjistili, že to zase není úplně ono a hurá zase všechno dolů a tak pořád dokola? Nebo tam dáváte jen to, aby to drželo pohromadě?

Re: variátor MALOSSI

30 črc 2011, 22:05

Já to pokaždé chytl na dva šrouby. Tedy mě to stačilo. Gumovou trubku pro přívod vzduchu mám na krytu varce a nic víc přidělávat nemusím :)

Re: variátor MALOSSI

31 črc 2011, 19:21

Obecně platí u 4T tunigu 1.variátor /Malossi dobrá volba/ nejlepší investice do 4T
2. zvětšení obsahu
3. změna časování /vyměna vaček/
4. vyměna výfuku / to je jen na 96% zvuková záležitost ale někdo to má rád

Tak to jde po sobě z hlediska účinnosti úprav. Hlavně to musí udělat radost :D

Re: variátor MALOSSI

01 srp 2011, 19:30

Tak jak dopadlo testování ? Dnes v Plzni trochu sprchlo pouze po ránu a zbytek dne bylo krásně sucho.
Odeslat odpověď