Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
21 srp 2012, 20:30
Zdar..dneska mi přišel novej Malossi multivar a po chvíli ježdění mi přišlo víko docela rozpálený. Original chlazení mi nepřijde moc účinný a asi se ty teploty nebudou líbit řemenu. Máte nějaký tipy rady jak to chlazení zefektivnit ?
22 srp 2012, 12:34
Na závodních skůtrech jsem viděl díry v krytu variátoru cca 6-8 mm aby se rychleji dostával vzduch ven , ale nevím jak je to pak s vodou když jedeš v dešti
22 srp 2012, 21:48
O tomhle už sem taky četl ale nepřišlo mi to moc efektivní kvůli tý vodě a proudění vzduchu. Napadlo mě náporový sání někde za přednim kolem ale tam by mi asi taky šla docela voda. Uvidim...teď budu kupovat novej spojkovej zvon kterej má líp tahat vzduch + zkusim jinačí větráček na variátor
22 srp 2012, 22:50
se mrkni jestli ti neklouze remen, nadmerna teplota muze byt od toho
23 srp 2012, 20:45
Tak a je po starym řemenu
naběhal 11000km...hřálo to asi že hodně dřelo...u spojky na pohyblivý polořemenici povolil kroužek a řemen se na něm dřel a kousal až se roztrhal
takže beru novou polořemenici, malossi kevlar řemen a spojkovej zvon s lepšim chlazením
a to už doufam bude ok
24 srp 2012, 16:00
S vodou jsem problem nikdy neměl a podobně jsem to měl i na předchozí F15ce několik let.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
27 srp 2012, 21:15
dneska dorazil chladič na variátor, kevlar řemen a spojkovej zvon kterej si šikovně nasává vzduch a po 20 km víko jenom přijemně teplý