Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
12 kvě 2011, 12:11
Díky za info. Zkusím se ještě s někým poradit o gramáži (mám laděný výfuk) a asi do nich půjdu.
13 kvě 2011, 22:17
mohu mit dotazek jake doporucujete gramaz na piaggio x9 200 diky
13 kvě 2011, 22:32
Mate je nekdo ve skutru s motorem Piaggio 500? Konkretne bych je rad do Nexuse r.v.2004 , je tam nekolik moznosti vahy, zlata stredni je 24g...
14 kvě 2011, 20:16
ani zde není můj scoot
chjo
22 čer 2011, 21:00
lkpdshark: co tomáš za X9 180 Amalfi?
22 čer 2011, 21:04
Nene, mám to i v popisu. Mám 250 s Honda motorem, jeden z prvních kusů.
Mám tam sériový varec s 21g Pulleyema. Rozjezdy naprosto bomba, ale spotřeba vylezla nad 4l. Maximálku jsem ještě nezkoušel (nějak nemám potřebu
). Možná ještě zkusím koupit 23g válečky a uvidím co to provede.
22 čer 2011, 21:25
Uvažuji o nich nebo o J-costa. Tak hledám.
23 čer 2011, 09:51
Pokud máš stávající varec v pořádku, tak bych šel nejdřív do Pulley válečků. Až případně v druhém kroku bych zkusil jiný varec.
23 čer 2011, 11:25
OK zavolám do adventure... A poptám se jaký se tam dávají. Jako druhý krok bude Leo Vince 4road
. Seriovej varitor ma za sebou jenom 10000km takže je jako novej.
25 čer 2011, 08:28
ahoj premyslim na valeckach dr pulley nevim v tabulce pisou 11g ale origo mam lehci tusim 10,2 g nemam dat 10,5g mam x9 200 diky za raduu
25 čer 2011, 08:37
Měly by být o krapet lehčí než originál. Takže minimum 10g.
Naposledy upravil
lkpdshark dne 25 čer 2011, 09:44, celkově upraveno 1
25 čer 2011, 08:49
Rozhodne musis dat lehci nez origo o cca 10-15%.
25 čer 2011, 12:29
ale co jsem koukal tak 10g bude problél protože v adventure je nemaj a co jsem koukal tak jsem je ani nenašel