Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
19 bře 2011, 14:49
Taky o nich uvažuji
,ale v tabulce na SH 300i 2010 tam nejsou
,nevíte někdo jestli se vyrábějí nebo jaké by se tam daly použít?
19 bře 2011, 14:52
Tak jsem dneska rozebíral (odsoloval) skútra včetně variátoru a zjistil jsem že pro mě dr.pulley nemají smysl protože my řemen jde cca 1mm od okraje variátoru.
19 bře 2011, 15:05
Pavle dobrá práce, zajímá mě, zda jdou použít do variátoru Polini a kolik stojí. Díky
20 bře 2011, 00:08
taky jsem se už nato ptal jestli jdou do mého poliniho a bylo mi řečeno že se to moc nedoporučuje ... protože už se mýchají dvě ůpravy do sebe má to efekt jen na serii varci na tuning nejen že se nemáš chytit na gramáži ale bude to prej spíš horšínež lepší ...... tohle není z mojí hlavy ani to nemám odskoušené jenom předávám dál to co mi bylo řečeno ... a rozmluveno
20 bře 2011, 00:14
To ti bylo rozmluveno velmi dobře. Opravdu se to moc nehodí.
Je pár lidí na zahraničních fórech, co laborovalo s válečky Dr.Pulley do variátorů Malossi v Burgmanech a výsledek je dost nejistý.
KETO: Zjisti si jakej máš rozměr a váhu originálních.
20 bře 2011, 00:37
No na ty naše dědoušky je origo váleček 26 x 13 ale 21 g .
Kdyby to byly doktor Půlka tak stačí těch 18 g ??,??
Stejně do toho nepůjdu , abych tam něco ještě bastlil pilníkem , ale jen mě to zajímá ...
balw píše:Jestli to dobře chápu, tak dle tabulky bych měl mít na Dylanu 125 stejné jako SH, tedy 10g. Není to ale o dost míň, když originál váží 11,5g? Nebo je třeba lepší objednat těch 11g, těžší a kdyžtak z nich ubrat váhu smirkem?
Já když sháněl na Daelima NS125 a potřeboval ubrat na váze tak jsem lehce odvrtával ten vnitřní mosaznej kroužek ( zvětšoval průměr díry ) - postupně , třeba po půl mm , a vždy zvážil na digitální váze , až se dostal na požadovanou gramáž .
28 bře 2011, 19:29
Ahoj,
neměl by někdo zájem o válečky 20x15 10g, jeté 1km? Pro můj Dylan jsou moc lehké. Cena 600Kč
31 bře 2011, 22:05
Nemá někdo zkušenost s těmito válečky na Runnerovi 180 VXR? Hledám a stále nikoho nenecházím...
05 kvě 2011, 21:41
Jinak dneska mi Valini (díky Ríšo
) vyměnili válečky za Dr. Pulley a ze skůtyho je raketa
Rozjezdy se nedají srovnat s předcházejícím stavem.
Dal jsem válečky 2318 (dle tabulky) s váhou 21g. Koupeno přes E-Bay za 36USD plus 15USD za poštovné (šlo to EMS a celnící to pustili bez DPH
)
05 kvě 2011, 21:57
Tak to aby se za chvíli Valini přejmenovali na Puliny...
05 kvě 2011, 21:59
Suzuki Sixteen ux 125 na seznamu také není
08 kvě 2011, 22:36
Kdyby měl někdo zájem o válečky 11,5gr. 20x15mm - Honda Dylan 125, @ 125, SH 125 atd., mám jedny navíc. Gramáž 11,5gr. je odzkoušená, pro 125 ideál mezi maximálkou, akcelerací a spotřebou. Doporučuji, jsem z nich ještě po měsíci nadšený, skútr jede jako vyměněný. Cena 600Kč, jeté 25km.
08 kvě 2011, 23:06
měl jsem možnost zkusit ale o nadšení je možné mluvit jen v akceleraci a to zhruba do 50% od 0. jinak kompromis mezi maximálkou, spotřebou a akcelerací ano, ale jen jako jinak odstupňovaný originál. Rozhodně se nedá mluvit o takovém efektu jako u burgmanů. po 3 dnech jsem se poslušně vrátil k originálu.
Tahle úprava je lepší max na městské křižovatky, toť zkušenosti se 125ccm
09 kvě 2011, 23:18
jardis_ píše:Nemá někdo zkušenost s těmito válečky na Runnerovi 180 VXR? Hledám a stále nikoho nenecházím...
http://www.drpulley.info/shop/index.php ... 2k81o5ku46nasel sem ale skusenost hele nevim nevim..........
10 kvě 2011, 11:59
_Tom_ píše:měl jsem možnost zkusit ale o nadšení je možné mluvit jen v akceleraci a to zhruba do 50% od 0. jinak kompromis mezi maximálkou, spotřebou a akcelerací ano, ale jen jako jinak odstupňovaný originál. Rozhodně se nedá mluvit o takovém efektu jako u burgmanů. po 3 dnech jsem se poslušně vrátil k originálu.
Tahle úprava je lepší max na městské křižovatky, toť zkušenosti se 125ccm
Nevím na čem jsi jel, ale mě právě to jiné odstupňování vyhovuje. Vím, že mi to nepřidá 100koní, ale pocitově ten skútr jede úplně jinak. Stějně nevím, kam se 125 jinam než na křižovatky do města hodí. Jezdit na tom denně desítky kilometrů se stejně nedá a tak se těším z lepší akcelerace. Originály bych tam nedal ani za mák, tam byl rozjezd nulový a do rychlosti se to dostávalo o hodně pomaleji.