


foky píše:Mělo by to bejt furt to samý. Tzn. 8ks 26x13 - 18g.
U starejch buráku se jen "zaobluje" pilníčkem hranka na vnější straně zadního tácku variátoru, protože odírá jednu stranu válečků.
balw píše:Jestli to dobře chápu, tak dle tabulky bych měl mít na Dylanu 125 stejné jako SH, tedy 10g. Není to ale o dost míň, když originál váží 11,5g? Nebo je třeba lepší objednat těch 11g, těžší a kdyžtak z nich ubrat váhu smirkem?
jardis_ píše:Nemá někdo zkušenost s těmito válečky na Runnerovi 180 VXR? Hledám a stále nikoho nenecházím...
_Tom_ píše:měl jsem možnost zkusit ale o nadšení je možné mluvit jen v akceleraci a to zhruba do 50% od 0. jinak kompromis mezi maximálkou, spotřebou a akcelerací ano, ale jen jako jinak odstupňovaný originál. Rozhodně se nedá mluvit o takovém efektu jako u burgmanů. po 3 dnech jsem se poslušně vrátil k originálu.
Tahle úprava je lepší max na městské křižovatky, toť zkušenosti se 125ccm
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků