Pokud budeš měnit válečky za Dr.puley je třeba se zamyslet kde budeš jezdit jestli víc město nebo mimo město podle toho se rozhodnout jakou hmotnost válečků použít.icask2 píše:Viem, ze tieto valceky su z velmi tvrdeho materialu. Nemozes mat predrane drasky na variatore do tvaru starych valcekoc? Casom sa zabrusili do nejakeho stavu. Teraz nove valceky inak jazdia kym si neobrusia "hrany". Dufam, ze napises ako sa to zmenilo po par 100 km. To si asi uz sadne.
Ako je to v tej tabulke? Preco su niektore gramaze cervene ine cierne. Nezvladam cudzi jazyk tak by som rad vysvetlenie.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
vinc9 píše: ... Na to jsem objednal druhou generaci techpulley, také 9gr, mám je tam krátce, ještě jsem s tím nikde dál nebyl, ale na první dojem co jsem to otestoval asi na 4 km, se mi zdálo, že se motor přetáčí trochu víc než u první generace Dr pulley a nejede to tak, takže zklamání
Přesně je to alchymie záleží na váze a velikost řidiče, velikost plexiskla a pořád to 125 a 11 kW jestli jezdíš kopce roviny atd. Pokud chce Vmax tak bych nechal origo. Jinak do toho budeš cpát peníze potom zjistíš že to nemělo cenu akorát to stalo peníze. Vlastní zkušenosti.josuk píše:S tou maximalkou je to alchymie.. motor je už za maximem kroutaku, takže s těžšími válečky se tam po rovině už neroztoci, moc těžký převod, a s lehčími je na omezovači ještě před maximalkou.
Co si JardaB napsal mě zaujalo spíš jsem to nepochopil tvoji úpravu na brzdě 37+. Podle mě změníš akorát převodový poměr když změníš závaží a kontrastní pružin + řemen. Na klice pořád 11kW. Variátor funguje asi to těch 90km a potom je to motoru . Podle mě akorát zlepšíš akceleraci do těch 90 a potom mrtvo.JardaB píše:Já mám k prodeji slidery (ekvivalent Downtown 125 ... origo 18/14-6) sadu kde je možné kombinovat k otestování hmotnosti v rozmezí 12,5, 11,2, 10,5, 9,8, 8,5g .
Od Pulley je doporučeno velice široké rozmezí hmotností (11-11,5-12-12,5-13) .... přesto byla na brzdě byla vybrána ještě nižší hmotnost 9,5 g ale !! současně musela být měněna i kontrastní pružina směrem ke slabší . .. na brzdě dosažen medián výkonu o 37% !!! procent vyšší v rozmezí 20-90km/h. Současně byla montována i spojka Pulley Hit. Celé to stálo více než 10 tisíc, ale za nárůst výkonu to stálo.
!!!! ale to není nějaké laborování od oka, ale laděno na brzdě. Když už kupujete drahé díly, musíte investovat do odborného naladění ... to se od oka neudělá.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků