Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
04 čer 2018, 18:29
U mňa vypadajú aj po 30 000 km ako nové.... Takže jedine že by si chcel meniť gramáž
04 čer 2018, 19:46
Nemáte náhodou niekto poriadne otestované PCX 125 s 12,5 g vs. 13 g? Či to je prakticky jedno?
05 čer 2018, 20:37
0,5g nepoznáš....
Sent from mTalk w10m
03 črc 2018, 20:32
Kucí, kde sehnat kluzáky Dr. Pulley 26x13 19g s "oušky" proti přetočení...
Měl jsem je a teď sháním pro kamarády a nějak nemůžu narazit...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
03 črc 2018, 22:01
Díky, tam jsem už psal, zatím bez vyjádření, tak uvidíme...
04 črc 2018, 06:20
V zimě jsem si s ním dopisoval ,sháněl jsem též s ouškama do burgmana,tak mi napsal,že má už jen tyhle s ouškama,tak jsem objednal a poslal mi je,nebyl problém.
06 srp 2018, 23:15
dusanSK píše:Nemáte náhodou niekto poriadne otestované PCX 125 s 12,5 g vs. 13 g? Či to je prakticky jedno?
Po prečítaní mnohých diskusií a zvážení mojich preferencií som sa nakoniec rozhodol dať tam až 13,5 g slidery, čo je viac ako sa bežne odporúča. Akcelerácia pri rozbehu z nuly nie je rýchlejšia,
možno je dokonca o máličko pomalšia (neviem objektívne posúdiť, ale subjektívne sa mi zdá) - to mi však vôbec neprekáža. Výhody však badám presne tam, kde som ich chcel: pôvodne mi jazda pri 90 km/h po diaľnici za kamiónom dosť zvyšovala spotrebu, motor šiel na zbytočne vysoké otáčky, i podľa palubného počítača (ktorý ukazuje menej) to rýchlo stúplo nad 2 l, reálne tak 2,4. Teraz to pri takejto jazde ukazuje cca 1,7, teda vlastne už mi jazda po diaľnici nezvyšuje spotrebu oproti kľudnej výletnej jazde pri 70 - 80 a celkovo mám pocit, že sa motor menej namáha. Skúsil som to dva razy na dlhej ceste diaľnicou (rôzne cesty). Podľa GPS záznamu je i maximálna rýchlosť o trochu vyššia, no nie moc - o cca 5 - 10 km/h.
Prudký kopec zo Zázrivej do Terchovej mi predtým ťahalo 50 km/h, teraz naposledy som sa s vymenenými valčekmi dostal na 60 km/h, no zatiaľ som šiel len raz a je možné, že som mal nejaký priaznivý vietor, lebo sa mi to nejako nezdá, tu som nečakal zlepšenie.
06 lis 2018, 14:52
Ja som sa tiež rozhodol na moju pcx pre slidery a nebanujem. Na rýchlosti mi to pridalo asi 7km, rozjazdy o niečo lepšie ale trhanie asvaltu čakať netreba. Pri jazde po dialnici to točilo o niečo menej. Mal som myslím že 13g najazdil som s nimi cca 7000km.
27 dub 2019, 07:15
Mám te zkušenosti z novou verzi tech pulley sliding roll ?
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
09 kvě 2020, 22:01
Měl jsem válečky Dr pulley ve variátoru malossi. Zkusil jsem toho už hodně, ale tahle varianta mi přišla jako nejlepší, skútr jezdil parádně jak od spoda,tak maximálka.Bohužel první generace těchto válečků neměla křidélka proti přetočení a jak má malossi věští stoupání, tak se překlápějí.Objednal jsem z Německa tuto druhou generaci techpulley.Nevim proč, ale není to takové.Skutr točí zhruba stejně jako Dr pulley, ale dynamika taková není.Težko říct, jestli by pomohly o něco těžší válečky,vzal jsem stejnou gramáž. Zkoušeno na Honda Forza 125. Jak říkám, úplně nejlépe to jezdilo s válečkem první generace Dr pulley, variátor malossi a váleček 20x17 9gr
10 kvě 2020, 06:22
Naposledy upravil
kalis323 dne 11 kvě 2020, 13:10, celkově upraveno 1
10 kvě 2020, 08:53
To ano, jsou určeny do originál variátorů, samozřejmě musíš odečítat hmotnost od válečků, určených k danému variátoru.Takže v malossi je u 125 10 gr, pulley dáváš o 10-15 procent méně,v tom se s tebou nikdo nepře
10 kvě 2020, 09:10
Naposledy upravil
kalis323 dne 11 kvě 2020, 13:10, celkově upraveno 2
10 kvě 2020, 09:31
U těchto válečků se doporučuje volit menší hmotnost od originálního osazení o 10 procent,pokud váleček má 10gr, volím Dr pulley 9gr, na to jsem nepřišel já,ale ten kdo vymyslel matematiku. Jak jsem psal výše, už jsem toho zkusil mnoho a těžko někomu radit na jiný skútr, mám zkušenosti pouze s forzou 125